Dinsdag 16 Aug

België, Virton

Vandaag een rustig dagje, vanmorgen begonnen met sporten, douchen en ontbijten in de zon.
Daarna even naar de Delhaise gereden, een wat grotere, maar dat viel erg tegen.
Daarna via de Lidle weer terug naar de camping gereden, en de rest van de dag lekker hier gebleven.
De kids gingen zwemmen met de buurmeisjes en toen wij even gingen kijken lagen ze heerlijk bij het zwembad te zonnen.
We zijn even een ijsje gaan eten en meteen even geregeld dat we vrijdagmiddag naar huis gaan.
Om 5 uur komen ze de tent controleren en dan daarna op naar huis.
Tess heeft vanmiddag nog even geslapen, na een uurtje wilde ik haar wakker maken, maar ze lag zo diep te slapen, dat ik haar nog maar even heb laten liggen.
Jamie was ondertussen waterballonnen aan het vullen met shenna, ze hadden een hele emmer vol, wel een stuk of 50. Deze lieten ze liggen tot na het eten.
En inderdaad na het eten ging het even los, in een minuut of 3 waren alle ballonnen alweer op.
Daarna nog een watergevecht met het andere buurmeisje. Zij werd echt van twee kanten belaagd met emmers water, was ff erg leuk.
Inmiddels is het alweer bijna donker en gaan we ff lekker een koppie thee drinken.
En als het helder is mag Tess nog even sterren kijken.
Het was het een heerlijk relaxte dag, morgen weer een rustig dagje, en dan donderdag nog een dagje op pad.