Campingdagje

Oostenrijk, Peterdorf

Vanmorgen best vroeg wakker, omdat de buren vroeg weg gingen, 7 uur ouzo, en de auto deuren erg vaak open en dicht gingen, niet fijn, maar goed.
Om een uurtje of 8 eruit gegaan en gaan sporten, ruim een half uur ff lekker bezig geweest.
Daarna douchen en na het douchen stond het ontbijt klaar, lekker hoor.
Op ons gemak lekker opgeruimd en de kids zijn gaan spelen, Tess met het buurmeisje Sara en Jamie met wat jongens die hij gisteren had leren kennen.
Daarna bleef Tess bij Sara en Jamie ergens op de camping, en toen zijn wij even boodschappen gaan doen.
Erg relaxed allemaal.
Na het boodschappen doen ging Sara met haar ouders weg, en is Tess lekker gaan schilderen en tekenen. Marc en ik hebben lekker in de zon gezeten.
Om een uurtje of 5 de bbq aan gehdaan, en heerlijk gegeten.
Na het eten had ons straatje watergevecht... wat een lol hebben ze gehad.
De hele avond gezellig geweest.
Marc en ik zijn nog even vanaf de camping een wandelingetje wezen maken, maar dat was niet veel.
Daarna bij de buren neergestreken voor een borrel.
Echt een heel gezellige avond gehad.
Tess lag wel redelijk op tijd in bed, Jamie is nu nog even aan het lezen om rustig te worden, en wij gaan nog even een vampire kijken en dan ook ons bedje in.
Morgen willen we op tijd op om naar een dierentuin te gaan.