1e dag weer thuis

Nederland, Haarlem

Zo nou vanmorgen dacht ik echt dat we uitgeslapen hadden, maar nee, het was 6 uur, en Marc en ik waren wakker…
Dat was heel raar, echt slapen konden we ook niet meer. We hebben wel heel relaxed nog gelegen.
Om half 9 is Marc de auto weg gaan brengen, en ik ben nog even blijven liggen, maar rond kwart over 9 ben ik ook uit bed gegaan, en ben ik in de voortuin aan het werk gegaan. Deze zag er niet uit.

Toen ik even bezig was kwam Marc ook alweer thuis, en zijn we samen doorgegaan.
Nou de voortuin is echt weer opgeknapt.

Ondertussen is het alweer een uur of elf, en zijn de kids ook allebei wakker en beneden.
Tess maakt een broodje voor ons klaar, en we eten buiten lekker een broodje, want ook al schijnt de zon niet, de temperatuur is niet verkeerd.

Als we aangekleed/omgekleed zijn, fietsen Marc en ik even naar de boer, om eindelijk weer eens melk te halen.
(Dit wilde we in Winterswijk ook, maar op een of andere vage manier, lukte het niet om verse melk te vinden).
Daarna meteen even de boodschappen gedaan.

Thuis even lekker gechilled, en stukjes Olympische spelen gekeken.

Om kwart over 3 moest ik weer klaar staan om met René naar Dijkzeul te fietsen voor een TooGoodToGo.
Het was zijn eerste keer, was erg grappig. En wat was het weer een top pakket, 4 broden, een zak met iets van 12 kadetjes, een zak met harde broodjes, en 3 tompoezen.
We zijn hier echt verwend.

Thuis gekomen, snel omgekleed, om naar de stad te gaan, om even bij Buddy ( de Popshop), te gaan kijken.
Deze is op 1 juli open gegaan in zijn nieuwe pand, maar we waren er nog niet geweest.
Jeetje wat is dat mooi geworden, veel lichter en overzichtelijker.

Hierna even wat wezen eten in de Gooth op de botermarkt, omdat we om 7 uur een fotoshoot hebben bij @ shootsandmore.

We waren iets te vroeg, maar we mochten al naar binnen, en wat was het weer leuk, ze namen de tijd en we mochten van alles zelf weten hoe we gefotografeerd werden, dus foto’s van Tess alleen, en van Jamie met ijs trainingspak en ball, echt heel gaaf.

Met de bus weer naar huis, en daar nog even een aflevering gekeken van “Once upon”.
Daarna was het voor tijd voor Tess om te gaan slapen, en Jamie kijkt nog even wat bij ons op bed

(Foto’s van de fotoshoot volgen later)