Weer een strand dagje

Griekenland, Stalida

Ik heb vannacht zowaar een keer redelijk goed geslapen. Ik was wel redelijk vroeg wakker ( ff na 7 uur) maar dat kan ook komen door kinderen die al in het zwembad lagen en niet zachtjes deden.

Nog wel geprobeerd om door te slapen, maar dat lukte niet. Dus maar mijn bed uit en gaan hard lopen.
Ben nu richting Malia gaan lopen, op zich wel fijn, want ik had de zon nu terug in mijn rug, maar er reden heel veel bussen van reisburo’s enz... en dat was niet fijn.

Terug van lopen moest ik echt even bij komen, het was heel warm.
Nu ff ontbijten.

11.30 uur
We zijn weer op het strand!
De kids meteen bouwen en wij proberen onze rug bruin te krijgen 😜. ( die vergeten we eigenlijk de hele tijd)
Oja, en vandaag is de eerste dag zonder bewolking!!! Wel wind, maar dat is niet erg.

17.30 uur
Terug van het strand, waar de kids zich weer prima vermaakt hebben in de zee, met snorkelen en bodyboarden!
Marc heeft ook nog even mee gesnorkeld, en later heb ik het snorkelmasker van Jaela ook nog even geprobeerd. Was wel weet wennen.
Nu net een lekker milkshake op bij het zwembad en de kids nog even zwemmen.

Straks weer lekker een salade eten die ik vanmorgen alvast gemaakt heb!

Heerlijk rustig gegeten, was weer lekker, met watermeloen als afsluiting.
We gingen iets later eten, omdat oma nog even gezellig belde.
Na het eten nog een spelletje skipbo, en toen was het voor Tess bedjestijd, Jamie nog even lezen, en wij nog even de straat in en een drankje bij Dre... dit voor de WiFi 😜.