Zondag

Nederland, Winterswijk Henxel

Het was een rare onrustige nacht vannacht. Het regende heel hard, en ik was echt bang dat het water de tent in zou lopen, en dat Jamie weg zou drijven….daardoor hebben we allemaal wel even wakker gelegen. Uiteindelijk werd ik pas om 9.00 uur wakker(lang leven het slaapmasker), marc was al even wakker.
Het was echt heel vochtig in de tent, maar alles was nog droog…pffff gelukkig, want volgens de weersvoorspelling komt er nog heel veel regen aan.
Snel ontbijten, want Tess wil graag weer naar de knutselochtend.
Jamie helpt ons even met de rotzooi opruimen, en dan vertrekt hij ook naar voren.
Wij chillen wat en bedenken om dan even bij de kids te gaan kijken, a.s wij die kant oplopen, komen, ze al deze kant op.
Terplekke besluiten we de eerste etappe van onze online avond4daagse te gaan lopen.
Het weer is nog niet fantastisch dus wel fijn een jackie aan.
Nou eenmaal aan het lopen was het snel heel warm, dus heerlijk in T-shirt verder gelopen.
Het was een leuke wandeling, schaapjes en paardjes geaaid onderweg.
Op de camping even snel iets gegeten en toen gingen de kids alweer naar de animatie voor sport en spel. Wij even boodschappen gedaan ( met dank aan de kleine koelkast, moeten we echt elke dag eigenlijk wel boodschappen doen)Marc en ik hebben daarna heerlijk even lekker gelezen/ geslapen en gerelaxt. Marc had toch wel een beetje last van zijn vaccinatie, pijnlijke spieren en gewrichten en een stijve arm, dus die was echt even op bed gaan liggen, en ik heerlijk in de zon.
Daarna heb ik ook nog heerlijk even zitten kleuren, thuis heb ik daar geen tijd voor, of gun ik mezelf geen tijd, en hier dus wel.

Toen de kinderen weer terug waren, waren ze eigenlijk ook snel weer weg, want ze wilde nog even zwemmen. Nou ja ga dan maar, het zonnetje was heerlijk dus kon ik nog wat langer in de zon liggen ☺️.
Toen ze terug kwamen allebei even lekker douchen en ik ging pannenkoeken bakken. Dit keer wel erg makkelijk, een pak Jan pannenkoek open maken, en elke pannenkoeken even opwarmen.
Ook had ik van thuis nog bakcamanbert mee, dus die ook maar even opgebakken… nou was weer een hoogstaande maaltijd, hahah.
Na het eten was iedereen snel weer weg, Tess naar de activiteit, een vuurvogel-spel, en Marc en Jamie naar het Hilgelo meer.
Ze wilde daar gaan metaaldetecten, maar ze waren alweer snel terug, het was betaald parkeren, en dat was ze even te gek.
Ik was ondertussen heerlijk even aan het rommelen in en om de tent, de afwas, en opruimen, en nog wat in de tent opruimen om het comfortabeler te maken enz.
Marc en Jamie waren daarom ook snel weer weg om te gaan pingpongen en mij me gang te laten gaan.
We hadden met Tess afgesproken dat ze na de activiteit meteen terug zou komen, zodat we nog een spelletje konden doen.
We hebben even Triominos gespeeld, en nu ligt ze lekker in bed.
Jamie gaat nog even rijden met zijn nieuwe bestuurbare buggy.