Vertrek/reisdag

Nederland, Hengelo

Vanmorgen om 4 uur al klaar wakker, nog even geprobeerd om te slapen, maar Marc en ik waren te wakker om te slapen, dus maar even tv kijken dan.
Om half 6 uit bed, om alvast even thee te zetten en daarna de kids wakker gemaakt.
Nou volgens mij hadden ze er zin in, want ze waren (ja zelfs Jamie) heel snel uit bed.
Om even over 6 zaten we allemaal klaar om te gaan. Om kwart over 6 zijn we gaan lopen naar de parkeerplaats, en dat wij aankwamen, kwam ook net de bus eraan.
Het leek allemaal erg voorspoedig te gaan, maar uit eindelijk reed de bus pas om 7.20 weg, omdat er nog een aan kwam.
Wij zijn toen naar huis gegaan om de auto even in te pakken, en daar na vertrokken wij.
Ik begon met auto rijden, doodeng natuurlijk voor ons allebei.
Al bijna meteen de eerste foute afslag, dus moest ik via Schiphol weer terug, toen bleek Marc zijn creditcard te zijn vergeten.. dus terug naar Haarlem… rond 8.20 opnieuw vertrokken… het eerste stuk vond ik echt heel eng om te rijden. Het invoegen en uitvoegen… schakelen, alles bij elkaar doen, is nog niet echt mijn ding.
Uiteindelijk toen het rustiger werd op de weg ging het wel weer, cruisecontrol aan en relaxed.
Na 150km vond Marc het genoeg, en omdat ik moest plassen was het een mooi moment om om te ruilen.

Nou daarna hebben we nog heel wat uurtjes gereden.. files in Duitsland, en al vroeg donker in Denemarken, maar na 3 korte pauzes waren we dan uiteindelijk om 18.15 bij ons appartement.
En het is echt een super leuk huisje.
Het is bij iemand inde tuin, maar we hebben alles voor ons zelf.
Echt heel leuk.
Na dat we heel even in het huisje zijn geweest, zijn we even boodschappen gaan doen. Ideaal, op loopafstand een aantal supermarkten.

Echt weer zo leuk, echt weer helemaal anders, en omdat ze hier met Kronen betalen, moet je echt weer gaan zoeken enz… helemaal leuk.
We hadden voor de avond een soort pasta salade met zalm en een wrap..
De eerste happen waren heerlijk, maar hoe verder we kwamen, hoe chemischer het was, maar we hadden er ook een lekker vers gebakken stokbroodje bij met boter, dus al met al hebben we best lekker gegeten.

Daarna hadden we een TooGoodToGo op te halen. Allemaal lekkere broodjes, dus morgen als ontbijt hebben we genoeg.
Vanaf daar, zijn we even gaan kijken waar de kids zouden gaan slapen en hebben we een beetje het dorp verkend.
Wat niet echt ging wat het is hier echt pikke donker.
Heel benieuwd hoe het er in dag licht uit ziet.

Toen toch nog maar even naar het huisje, omdat de kids nog ruim een uur onderweg waren.

Tegen 21.00 uur weer vertrokken naar de school en de bus opgewacht.
Daar iedereen geholpen met de spullen naar de slaapzaal brengen, even geknuffeld met de kids.
Nu is het 22.34 en zijn we net weer in ons huisje, even douchen en dan lekker slapen.

Morgen om half 10 mag Jamie zijn U12 team de eerste game spelen, en om half 1 is Tess aan de beurt.
Hopelijk tussendoor (als het droog is) even in daglicht het stadje/dorpje verkennen.