Eerste regendag

Nederland, Winterswijk Henxel

Vanmorgen zijn we wakker geworden met regen, waardoor we allemaal een beetje langzaam opgang kwamen.
Tess was als eerste aangekleed, want die wilde weer knutselen 😝.
Marc en Tess hadden daarvoor al, lekker warme broodjes gehaald, deze waren echt super vers, heerlijk!
Toen tess ging knutselen, gingen wij nog ontbijten, onder de luifel, want het regende nog steeds…het ene moment wat harder dan het andere moment, en de buien app zegt ook niet veel goeds, dus besluiten we vandaag maar naar de outlet in Ochtrup te rijden. Dit is een klein uurtje.
Eenmaal op weg wordt het droog, we hebben wel een paar buitjes gehad, maar niet heel erg.
We zijn leuk geslaagd in de outlet, en dit keer geeneens schoenen.
Wel hebben we voordat we weggingen, nog even bij een echt Konditorei een gebakje gegeten en wat gedronken.
Tja want als je in Duitsland bent, kan je dat toch niet overslaan.
Op de terug weg snel even nog een maaltijd gehaald, dit keer was het veldsla met komkommer tomaat en mozzarella en tortellini, en een stukje op de huid gebakken zalm… nou luxer kan het haast niet.

Op de camping is het ook bijna de hele middag droog gebleven, ook met eten was het droog, en daarna dat de kids naar een activiteit gingen was het ook nog steeds droog, en de temperatuur ook nog goed, dus zijn Marc en ik nog even een wandeling door het bos naar het Hilgelo meer gaan maken. Onderweg nog een heel klein kikkertje willen redden, maar hij wilde niet gered worden, dus tja hopen dat hij niet plat is gereden op het fietspad…
We hebben bijna 5 km gelopen, was even lekker.

De kids waren nog niet terug toen wij bij de tent kwamen, en uiteindelijk even voor 22.00 stonden ze weer voor de tent.
Nog even wat met ze gegeten en gedronken, en toen was het voor iedereen bedjes tijd.
Tess slapen, Jamie nog even lezen, Ik en daarna Marc even lekker douchen, en dan lekker de verwarmde tent in ( omdat het toch wel vochtig was, hebben we het “verwarmings” apparaat even aangezet.
En nu is het goed warm.

Hopen dat dit ook de muggen verjaagd heeft, want we zitten allemaal lekker onder de bulten.
Voor vannacht hoop ik dat we lekker slapen, van mij mag het regen, want dan valt er morgen minder, en dan zien we morgen wel weer.