Strand dagje

Griekenland, Stalida

Vandaag weer een lekker strand dagje!
Ik ben wel vanmorgen vroeg (half 9) begonnen met een rondje hardlopen, samen met Jamie. Weer richting Chersonisos, kijken of we nu verder konden als ik van de week.
We konden nog ongeveer 100m verder 😜.
Jamie startte erg snel, waardoor het lopen voor mij iets minder lekker ging, hij was het op het einde echt op..
Maar op zich niet eens zo heel slecht gelopen.
Jamie is bij aankomst bijna meteen in het zwembad gesprongen, ik heb mijn buikspieren ff gepijnigd.
Nu zijn we lekker een Engels ontbijtje gaan doen. Alle calorieën die ik er af gelopen heb zitten er straks weer aan 😳😜.

12.00 uur
We liggen op het strand! Heerlijk genieten, de kids meteen weer aan het bouwen. Helaas geen bedjes aan het water maar goed, mag de pret niet drukken.

12.45uur
Verhuizing, er zijn bedjes bij de waterlijm vrij, dus we gaan even verkassen. De kids gaan de snorkels en het bodyboard halen, dus zo even de zee in.
Hopelijk iets minder stroming als van de week.

13.45 uur
De kids hebben heerlijk gesnorkeld! Tess moest ff haar angst over winnen, maar toen dat eenmaal gebeurt was, was ze niet meer te stoppen.
Totdat....
De Donald meneer langs kwam.... zoals Jamie 9 jaar geleden zou zeggen.
De donut meneer was er weer, tja dan moet er een donut gegeten worden 😜.

De zon is er trouwens vandaag wel, maar ook wel weer veel wolken en veel wind.

De kids hebben zich prima vermaakt in de zee met hun snorkels op. Ook hebben we nog een tijdje golven gesprongen en met het bodyboard in de zee gespeeld. Veel minder stroming nu.

Echt een lekker dagje. Om kwart over 5 ongeveer weer naar het appartement gegaan, ff lekker douchen en daarna allemaal even lekker een uurtje slapen!

Oja wat wel raar is, je kan hier haast nergens pinnen, en pinnen bij een automaat kost gewoon 3 euro...

Heerlijk gegeten bij het restaurant van het appartement, een beetje om vroeg naar bed te kunnen, maar dat is niet helemaal gelukt. De kids liggen er net in... 22.30uur.
Wij hebben nog even broodjes gemaakt voor morgen, want dan gaan we vroeg op pad naar de rigtis kloof. Het is nog wel een eindje rijden.

Zelf zijn we ook maar vast op bed gaan liggen. Ik slaap hier niet zo goed ( het bed is heel hard en ik voel de vering in mijn schouder en heup, en het kussen is te dun) dus dan maar even op tijd erin.