Maandag...

Griekenland, Stalida

Zo de dag ben ik goed begonnen... een stukje hard gelopen... het was heerlijk... wel warm en pittig, maar het was lekker. Ik ben richting chersonissos gelopen. Tot aan het puntje. Terug was zwaarder, veel omhoog lopen. Totaal was het 3,7 km.. in het appartement nog ff wat oefeningen gedaan.
Het was/is wel weer bewolkt, maar dat was voor het lopen niet erg.

14:00 uur
We hebben de auto, en zijn meteen boodschappen gaan doen bij de Lidle😜, dat scheelde echt een hele hoop!!!
Terug bij het appartement “rijst” salade gemaakt. Ik dacht dat het rijst was, maar het was pasta in de vorm van rijst... nou ja vast ook heel lekker.
De salade staat nu in de koelkast en jan lekker de smaken opnemen.. en nu op weg naar Knossos!

14:45 we zijn bij Knossos!

16.45 op de terug weg van Knossos ff stoppen bij een mooi plekje

Om een uur of 5 weet terug bij het appartement en de kids zijn meteen gaan zwemmen. Marc en ik hebben heerlijk nog een uurtje op het balkonnetje in de zon gezeten.
Toen de kids met ruzie uit het zwembad kwamen, was het een mooi moment om worstjes te gaan bakken.
Uiteindelijk was het met de kids weer snel goed, dus die hebben de tafel gedekt op het andere balkon en we gingen om 18.30 lekker eten. Smaakte goed de “rijst”salade.
Doordat we in het appartement aten kon Tess na een spelletje uno op tijd naar bed. Jamie mocht nog even lezen en Marc en ik gingen nog even de straat in. Terug gekomen een ijsje gegeten met Jamie en die is daarna meteen naar bed gegaan.

Wij zitten nu weer als een stel bejaarde op ons balkonnetje te lezen 😜.

Morgen willen we een beetje bijtijds op en het Lasithi plateau gaan rijden in de jeep.