Nog een dagje strand

Griekenland, Stalida

Vanmorgen lekker uitgeslapen, en rustig aan opgestart.
Ontbijt met Griekse yoghurt walnoten en echte Griekse honing.
Nu om 11.15 alweer op het strand.

12.15uur
Nog even met Marc naar de receptie gelopen om aan de reisleiding nog wat tips voor morgen te vragen, maar daar kwam niet echt iets uit..
Dus ik denk dat het aquarium wordt.
Daarna weer terug op het strand. Het was goed warm, weinig wind...
Marc en ik zijn nog even wezen kijken wat jetskieen kost, en of Jamie al achterop mag... nou dat viel mee, en hij mag achterop. Dus dat gaan Marc en Jamie maandag of dinsdag nog even doen.
Op de terug weg zagen we nog een heel speciale vis.

Om een uur of kwart over 5 naar het zwembad. Tess was het een beetje zat op het strand.. Jamie was vrij veel aan het lezen, dus had ze geen speelmaatje.
Wel hebben ze een zandkasteel gebouwd.

Straks ff douchen en dan gaan we Chersonisos onveilig maken 😜 haha

19.30 uur
Op naar Chersonisos.
Gegeten bij de Subway ( hoe erg is dat, maar wel lekker) en daarna de strandweg op om de kids te laten zien hoe het hier is... het viel me erg mee moet ik zeggen, had veel meer grote discotheken verwacht.
We zijn nog even naar het haventje gelopen, en daar was een kerkje waar we in konden. En zoals we eigenlijk altijd op vakantie doen, hebben we een kaarsje aangestoken. Normaal doen we dit altijd voor iedereen ter nagedachtenis, maar vandaag hebben we ook even stil gestasn bij juf Inge en haar dochtertje Yara Anne.

Op de terug weg weer naar de auto kwamen we nog door een winkelstraat met heel veel winkels met basketball tenues. Uiteindelijk hebben we een tennue gevonden van Panathinaikos met nummer 13.. als dat niet zo moest zijn!

Inmiddels al weer een tijdje terug en zitten we nog heerlijk op het terras.
We hebben Jamie nog betrapt op een spelletje op zijn telefoon, terwijl hij zou moeten slapen... niet zo slim, morgen dan maar als straf gelijk met Tess naar bed!