3e dag, weer mooi weer

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen om kwart over 6 wakker, dit keer niet door herrie van buren, maar door het gekwetter van heel veel vogeltjes, daarna nog wel verder geslapen, en om een uurof half negen waren we er wel uit, lekker rustig aan gedaan.
Na het ontbijt en opruimen zijn we naar Meaux gereden om te gaan kijken waar de brie origineel vandaan komt.
Na een tijdje zoeken hadden we het gevonden, het was een heel klein museum over de geschiedenis van de brie. Was best leuk. Daarna even door de kloostertuinen geslenterd en het dorpje, maar omdat het een feestdag hier is ( Bevrijdingsdag ) was alles eigenlijk dicht. Het nabijgelegen winkelcentrum was wel open, wewaren hier al een keer eerder geweest en de kids wilde daar wel weer heen, ff rennen bij de decatlon 😉.
Daarna snel weer naar de camping, want het was vandaag nog super mooi weer, dus er kon nog gezwommen worden.
Marc en ik hebben heerlijk in de zon gezeten.
Om 6 uur even snel een soepje en stokbrood met brie de Meaux gegeten, en toen hup klaar maken voor een avondje Disney.
Om even voor 8 uur waren we in het park, en zijn Marc en Tess met zijn tweeen naar Starrours gegaan en ik ben met Jamie naar de Indiana Jones.
Was allebei een kwartiertje wachten, dus hoppa.... toen Jamie en ik er uit kwamen, hadden we allebei zoiets van... was dit het, nou vorige keer was hij toch leuker, hahaha.
Daarna een plekje zoeken om te wachten op de eindshow... en weer was het het wachten waard!!!
Wel laat terug op de camping, maar morgen hoeven we niet vroeg eruit.