Nog een rustdagje

Oostenrijk, Peterdorf

Vanmorgen weer vroeg wakker door de haan, maar als het goed is gaat deze vandaag weg!
Misschien dat we dan orgen een keer uit kunnen slapen.
Na het ontbijt heb ik even een wasmachine muntje gehaald, want het beloofd weer een mooie dag te zijn, en alles wat ik nu was hoef ik thuis niet meer te wassen.
Dus hup de was erin en lekker relaxen.
Nadat de was klaar was en opgehangen was, zijn we bij het zwembad gaan liggen. De kids waren al de hele dag in het zwembad.
Nou ja we hebben eigenlijk niet gezien bij ons in de buurt, en na een uurtje of wat zijn Marc en ik weer bij de tent gaan zitten, en alvast even een salade in elkaar gedraaid.
De was weer afgehaald en opgevouwen... net als of ik thuis was 😉.
Marc is nog even boodschappen gaan doen, en ik ben even lekker alleen bij de tent gebleven.
Opeens kwam Jamie allemaal hout brengen, die had bedacht om met de buurjongens, fikkie te gaan steken in de bbq, als we klaar waren met eten.
Nou ja even met ze gepraat dat het best mocht, maar dat de camping ook een kampvuurplaats heeft, en die was vrij.
De jongens hadden even geïnformeerd bij de receptie, en ja hoor, ze mochten daar fikkie stoken.

Ze bbq wilde in het begin niet zo lekker branden. Voor Tess fijn, want die bedacht op het laatste moment dat ze geschminkt wilde worden bij de animatie...maar uiteindelijk hebben we lekker groenten en portabello’s van de bbq gegeten.
Na het eten zijn de jongens het hout naar de kampvuur plaats gaan brengen, en opeens horen we Jamie roepen: “ pap, ik heb een slang gevonden!”
Nou zeg wat een Freek Fonk, hij had hem gewoon op gepakt.
Het bleek een hazelworm te zijn.
Het kampvuur was een groot succes, en er kwamen een hoop kinderen op af.
Om kwart over 9 heeft Jamie het vuur ook weer uitgemaakt, en s hij nu nog even spelen met de buurjongens.
Tess is ook nog steeds aan het spelen.
Voor haar wordt het wel tijd om terug te komen.

Het is buiten nog goed te doen, dus zit ik nu nog lekker buiten.
Morgen wordt het als het goed is weer mooi weer, en dan gaan we een meer op zoeken.