1e speeldag

Denemarken, Lemvig

Na een redelijke nacht slaap voor mij ( voor Marc iets minder omdat hij eigenlijk te veel pijn in in rug heeft) waren we vanmorgen om 8 uur uit bed, en hebben we een heerlijk ontbijten gegeten.

Daarna naar de apotheek, om extra pijnstillers te halen.
We waren nog op tijd bij de eerste game van Jamie zijn team, deze hadden ze dik gewonnen.
Daarna was het even wachten en hangen tot dat Tess haar eerste game had, helaas hadden ze deze verloren, deels omdat de tegenstander beter was, deels door de scheidsrechters die nog nooit van lopen hadden gehoord.
Maar goed verliezen hoort ook bij een toernooi.

Daarna is Marc met Jamie, William en Lexi even vuurwerk gaan halen. Het is hier een stuk voordeliger, dus dat is mooi meegenomen.
Ik ben met de meiden, Kiki en Charissa even naar de supermarkt gelopen en nog even wat gehangen.

Nog even een game van Jeff gekeken en toen was het even tijd voor ons zelf.
Richting strand om even uit te waaien.
We konden niet echt wandelen vanwege Marc zijn rug, maar het was wel even lekker en mooi op het strand.
Dat we terug liepen begon het ook weer te spetteren, dus was maar goed ook.

Weer terug naar de hal, en we konden nog net weer de game van Jamie zijn team meepakken.
Weer ff wachten en toen moest tess haar tweede game.
Deze wel gewonnen, gelukkig…. Alleen niet al te best gespeeld, ze hadden veel meer punten moeten pakken.

Na deze game, nog de game van de U12-2 gekeken, en die hadden ook dik gewonnen.

Daarna was het echt tijd om te gaan eten, het was inmiddels half 7.
Lexi en Averly vragen of we met hun mee gingen eten, nou helemaal goed, dus hup naar een restaurant, en het was heerlijk…
Marc had slibtong schotel en ik een hamburger.
Het was even heel gezellig met Charissa, William, Averly en Lexi.

Toen nog even naar de slaapplaatsen om melatoline te halen, om te kijken of ik dan beter slaap.
De deur van tess haar slaapzaal was al dicht, dus alleen Jamie gedag gezegd.

Na alweer even in het appartement, en nog even chillen en dan is het voor ons ook weer bedtijd.
Het was een leuke dag zo… een beetje voor ons zelf en ook met de kids.