Dag 2

Frankrijk, Pommeuse

Zo en weer een heerlijke dag gehad. Vanmorgen eerst even lekker wat gesport bij de tent, Tess was ondertussen aan het lezen, en Marc was met Jamie aan het trainen.
Daarna was de planning om even lekker te gaan douchen, maar de douche was koud, en net toen ik klaar was begon het warm te worden.
Toen ik bij de tent kwam konden we ontbijten.
Daarna op naar de supermarkt, want morgen is het hier een feestdag en is het meeste dicht.
Inmiddels is het dan alweer bijna half 1 als we van de supermarkt weg rijden naar Disney, om ongeveer 1 uur komen we bij het park aan en de kids willen beginnen in Studio’s, dus hoppa lekker daarheen. Bij de tower of terror stond geen lange rij en Tess wilde dit keer mee daar in, dus nou ja meteen maar er in. In de rij vond Tess het toch wel erg spannend en heeft ze nog even gehuild, maar de bikkel heeft het gedaan, en ze vond het nog leuk ook!
Daarna maar meteen de rock ‘n rollcoaster met Tess en Jamie gedaan, weer zo’n overwinning van Tess.
Daarna heerlijk rond gestruind door de parken.
We zijn nog in Pinokkio geweest en Small world. Toen was het alweer tegen 7 uur en dus tijd om te eten. We hadden afgesproken met Petra, Danique en Eline en Kaylie. Zij waren heel toevallig ook in Disney, dus heerlijk met zijn alle gegeten bij The five Guys.
Daarna nog even Vilage in en even lekker rond gelopen, Jamie nog een spelletje basketbal gedaan, maar dat was moeilijker dan hij dacht :-).
Daarna weer naar de camping op naar morgen weer een mooie warme dag!