Dag 2

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen waren de kids veel te vroeg wakker, ik geloof om een uur of 7... Zelf had ik ook heel slecht geslapen, maar goed nog kunnen rekken tot even over 8, toen was het ook wel klaar. De kids even plassen enz. Toen ik bedacht om ze mee te nemen om te douchen. Ze hebben hier van die familie hokjes dus dat kon prima, al met al een lekker begin van de dag. Toen we terug kwamen had Marc het ontbijt al bijna klaar. Het was heerlijk qua temperatuur, dus lekker rustig aan gegeten.
Daarna nog wat genikst voordat we weer in de auto stapte naar eerst de supermarkt en daarna Disney.
Helaas ging dat even wat anders, Jamie werd weer helemaal niet lekker en spuugde eerst de supermarkt onder en daarna buiten ook nog heel wat.
In de supermarkt maar even schone kleding gekocht, want hij stonk een uur in de wind.
(Toch makkelijk die mega supermarkten in Frankrijk). Hij was wel opgelucht dus toch maar naar Disney, om een uur of een waren we er, en zijn we begonnen in de studio's. Daar zijn we eigenlijk de rest van de middag gebleven, en hebben we ratatouille gedaan, is Marc met Jamie in RC racers geweest, en ik ondertussen met Tess in Slinky. Daarna even gechilled, en besloten dat we een show gingen kijken, helaas was deze vol, dus dan eerst maar even de Behind THE scenes tours. Tess vond het eng, maar die vind alles eng op dit moment.
Daarna snel naar de Mickey Magicians show, deze is in de plaatst van animagique gekomen. De show was leuk en mooi, maar haalt het niet bij animagique.
Inmiddels is het half 6 en is er in het gewone park een show, dus denken wij dat het dan rustig is bij Peter Pan. Helaas valt dit tegen en moeten we toch nog ruim 40 minuten wachten. Om de tijd doden doen we woordslang, en zijn we eigenlijk best snel aan de beurt.
Dan zien we dat Casie Jr. een korte wachttijd heeft, dus hop daar heen. Was ook wel weer erg leuk. Dan op weg om wat te gaan eten zodat we op tijd terug zijn in het park voor de avond show.
Onderweg komen we nog net op tijd voor de prinsessen show, en die wilde Tess graag zien, dus ach waarom ook niet.
Daarna echt gaan eten, en onder het eten kakt Jamie helemaal in, en zegt hij in tranen dat hij eigenlijk heel graag naar bed wil. Maar dat hij ook heel graag de show wil zien.
We besluiten lekker naar de tent te gaan, want de dagen zijn al zwaar zat.
De kids liggen nu lekker op bed, en wij drinken nog even wat.
Morgen zien we wel weer, hopen dat we echt kunnen uitslapen......