1e dag vakantie Winterswijk!

Nederland, Haarlem

Vandaag was het eindelijk zover, we hebben vakantie! Nadat we gisteren al het hele huis hadden schoongemaakt, en al een deel Vance auto was in gepakt door Marc, hoefden we vandaag alleen de laatste dingen nog maar in te pakken.
Nou dit viel nog niet mee, maar we hebben alles mee.
Om 12 uur Tess uit school gehaald, en dan nog even afscheid nemen.
Opeens stond oma ook nog even gezellig voor de deur en uiteindelijk reden we om 13.07 richting Winterswijk.

Heerlijk op ons gemak gereden, en om half 4 waren we op de plek.
Zo als we al een klein beetje verwachten is de plek heel klein, maar met een beetje anders indelen, komen we een aardig eindje.
Ook is er toch nog wel een plekje om een tentje voor Jamie neer te zetten, dus als de auto is uitgepakt, gaan we snel naar Obelink om een tentje te scoren.
We hebben en leuk tentje gevonden! Niet te duur, maar prima om mee te beginnen.
Inmiddels is het een uur of half 7 en hadden we behoorlijk trek gekregen, bij Obelink stond een snack”kar” en daar hebben we een heerlijk patatje gegeten met een broodje braadworst.

Terug op de camping, meteen het tentje opgezet, en inderdaad, met een minuut of 10 stond deze.
Matras vanuit de tent in zijn tent gelegd, en dan zo maar vannacht proberen.
Mocht dit niet gaan, moeten we nog even voor een ander matrasje kijken.

Doordat Jamie uit de grote tent is kunnen wij nu onze kleding makkelijker kwijt, en wordt het een stuk overzichtelijker.

Het is voor ons echt wel een beetje kramperen, maar we gaan er het beste van maken.
De kids zijn inmiddels het terrein aan het verkennen, wat trouwens erg onoverzichtelijk is en heel druk, met vaste plekken en grote stacaravans, en heeeeeeeeeel veel Duitsers.

Ben benieuwd of de kids straks nog Nederlandse kinderen hebben gezien.

Tussendoor al wel wat regen gehad, maar nog niet heel hinderlijk 😉