Woensdag 10 Aug

Frankrijk, Metz

Vannacht was het echt heel koud, veel warmer dan 3 graden was het niet. En nooit hoef ik naar de wc, maar nu moest ik om half 2 's nachts echt heel nodig naar de wc...dus na veel wikken en wegen toch maar gegaan. De hemel was super mooi, met heel veel sterren, maar wat was het koud. Daarna heel slecht geslapen, en 's morgens met heel veel spierpijn wakker geworden, dus dan maar een dagje sporten overslaan...
Jamie en Tess moesten douchen, dus hup naar de douches en de twee kids onder de douche, deze douche was redelijk ruim, dus dat ging goed. Daarna weer buiten gegeten, maar echt warm was het niet.
De voorspelling was ook niet goed, dus we hebben besloten om vandaag naar de outlet bij metz te gaan. We rijden via Luxemburg, want daar is de diesel heel goedkoop en kunnen we dus even tanken.
De outlet was leuk, maar niet super bijzonder, wel weer schoenen gescoord 😉. Op de terug weg eerst nog even boodschappen gedaan bij de super U, dat heb je je in Frankrijk.
Weer een uurtje terug rijden, en dan zijn we weer op de camping, dan is het inmiddels alweer bijna tijd om eten te gaan maken, lekker hamburgergers.
Helaas was het tijdens het eten weer heel "gezellig" , zo erg dat Tess al heel vroeg haar bed kon gaan opzoeken.
Jamie was wel snel met eten en kon dus lekker weer gaan spelen.
Ik heb lekker staan kletsen bij de buren en uiteindelijk werd het half 11 en heel koud... Dus Tess even wakker gemaakt voor een plas en daarna snel onder de warme deken.
Het werd weer een koude nacht!