Laatste dagje London

Verenigd Koninkrijk, Gravesham

Vandaag was dan echt onze laatste dag London….
De kids zijn al aardig thuis in de metro, en vinden het echt erg leuk in London, met de taal enz…

Vandaag hadden we afgesproken met Ash en Fiona, Daniël en Michael.

Eerst even alvast de tassen inpakken om als we vanavond terug zijn, de auto in te kunnen laden.

Rond half 11 vertrekken we weer richting de O2 arena om de metro van daaruit te pakken naar de portobello market, daar zouden we Ash en Fiona zien.
Dit is in de wijk Notthing Hill en nog wel een stukje met de metro.

Als we daar aan komen, blijkt dit echt een super grote markt te zijn met van alles en nog wat… eigenlijk wel heel leuk, na wat zoeken en een stukje de markt gelopen te hebben hoor ik iemand zeggen, Daar zijn de Nederlandse people…
Hahaha, zo leuk.
Jamie gaat meteen lekker aan het praten, tess vind het nog wel heel moeilijk en spannend, maar gelukkig snapt ze bijna alles (als er niet te snel gepraat wordt) maar praat ze niet terug, alleen heel kleine andwoordjes…
Fiona vraagt ook vaak wat in het nederlands dus dat komt best goed.
We zijn in een pub/restaurant terecht gekomen en beginnen met een drankje maar later eten we daar ook lekker even wat.

Wat was het onwijs gezellig, en leuk om hun weer te zien. Dit was ongeveer 8 jaar geleden.
Om een uur of half 4 nemen we afscheid, en gaan wij nog onze laatste dingen van het lijstje afwerken 🤪😉.

De Adidas flagship store ( bijna geen basketball, dus snel klaar)
De Disney store om toch maar de lekker zachte nieuwe Baymax knuffel te halen
En dan opweg naar Hamleys.
Tussen door nog de Nike store bekeken, ook niet heel veel basketball, maar wel het meeste tot nu toe.
Bij Hamleys aangekomen gaan we vol goede moed naar binnen, maar het was daar zo warm en druk en veel lawaai, dat we ondanks dat het een te gekke winkel is, eigenlijk best snel weer buiten waren.

We besluiten dan ook dat het tijd is om terug te gaan naar de auto…
Daar vandaan nog een laatste bezoek aan de supermarkt voor wat spullen wat we mee willen nemen.
En ook meteen avondeten, dit wordt net al onze eerste maaltijd een salade, met nu daarbij een portobello gevuld met kaas en knoflook enz.

Ook meteen even getankt, we hebben tot nu toe 795 km gereden en tanken we nu na 332km 23,45liter voor £34,40.

In de caravan aangekomen, eerst de auto ingepakt en vertrek klaar gemaakt, daarna even gegeten en toen was het eigenlijk al bedtijd.

Morgen weer bijtijds op, om de laatste dingen nog in te pakken, en de caravan schoon achter te laten, en dan op naar ons volgende avontuur.
Waar ik ook wel veel zin in heb.
Lekker een beetje koken, dat was hier echt niet te doen (qua tijd en qua ruimte), de kids weer even ook dingen voor hun zelf, en wij dan dus ook even tijd voor ons zelf.

Het weer is de eerste 3 dagen veel belovend, de rest is nog afwachten, dus we gaan proberen de eerste dagen echt even lekker te relaxen.