1 na laatste dagje

Griekenland, Stalida

Vandaag alweer ons 1 na laatste dagje... wat is het snel gegaan.
Vanmorgen nog even een rondje hardgelopen.. het was pittig, en helaas de 5 km niet gehaald... op mijn keerpunt nog wel even een mooie foto gemaakt. En de andere uitzichten goed in me opgenomen.

Toen ik terug kwam lagen de kids nog te slapen, die werden zo rond kwart voor 10 wakker.
Weer rustig aan wakker worden en daarna ontbijten, met lekkere Griekse yoghurt walnoten en honing.
Nu rustig aan klaar maken voor het strand.

11.45 uur
Op het strand!
Het waait hard en er zijn hoge golven, dus straks maar even kijken hoe de stroming is.
Heb net even lekker een potje yahtzee gedaan, 1e ronde met Tess en Jamie en het 2e rondje alleen met Tess.
Jamie werd ondertussen opgehaald door Stijn om mee te spelen.

Jamie vermaakt zich prima met Stijn, voor Tess is het nu iets lastiger, want die wil niet meebouwen.

En dan komt de Donald man langs, dus hebben we met zijn alle lekker een donut gegeten!
Daarna nog even in de zon en om een uur of 2 heb ik alle kids mee genomen de zee in. Tess op het bodyboard en Jamie en Stijn waren lekker golven aan het springen.
Bijna een uur in zee geweest. Wat een gave golven zeg!
Nu ff lekker de pastasalade opeten!

Tess was weer lekker aan het bouwen en Marc ging haar helpen. Ze hadden sneeuwpoppen gebouwd.
Stijn en Jamie hadden een heel diepe kuil gemaakt!

17.30 uur
Terug naar het appartement, weer een heerlijke dag gehad! Het is nu wel erg bewolkt en het zou me niks verbazen als er een bui valt... ook wel eens grappig. De temperatuur is trouwens nog prima.
De kids nu nog even in het zwembad!

19.30 uur
En we gaan maar weer eens kijken wat en waar we nu weer gaan eten.
Het werd een tentje waar we al een paar keer langs gelopen waren en het er goed uit zag.
Ze hadden geen kindermenu, dus Tess dan ook maar een volwassen maaltijd.
Dat werd net als voor Jamie weer moussaka.
Ze hebben goed gegeten!
Het was ook erg lekker!
Daarna terug naar het appartement, en lag Tess lekker op tijd in bed (22.00 uur)
Marc en ik gingen nog even de straat en en Jamie heeft heerlijk liggen lezen!
Nu is het bijna 11 uur en zitten we nog lekker op het balkon.

Morgen alweer onze laatste dag... niet leuk, maar ook wel weer goed zo.

gelukkig is het droog gebleven!