PAARDRIJDEN!

Nederland, Winterswijk Henxel

Na een goede nacht slaap, ik werd pas om half 9 echt wakker, was wel al een beetje wakker, maar wilde mijn ogen niet open doen omdat ik dacht dat het nog heel vroeg zou zijn.
Was het vandaag de dag dat we gingen paardrijden.
Best heel spannend, om 10.15 werden verwacht bij de Aalberdinkhoeve.
We waren keurig op tijd, en we werden al opgewacht door twee paardenmeisjes.
Wij hadden verwacht dat we meteen op zouden stappen en we zouden gaan, maar niks was minder waar, we moesten/mochten eerst de paarden die we gingen berijden borstelen en op zadelen enz.

Nou dat was wel even schrikken, want je moest ook onder het paard door en alles, maar wat was dit leuk, en ik denk, dat we alle 4 wel een stukje angst overwonnen hebben.
De rit zelf was ook leuk, alleen had van ons wel iets sneller mogen gaan.
Tenminste de paarden, nu was het echt een sukkelgangetje.
Het afstappen was voor mij nog wel een dingetje, dat ging niet zo goed, maar het was zo ontzettend leuk!
De paarden ook weer afgezadeld, het was echt een belevenis, en Tess zat te glunderen, dat was ook zo leuk om te zien.

Terug op de camping zijn de kids snel gaan omkleden voor de tobbe dans baan, en wij, tja het moest weer even, moesten boodschappen doen.
De rest van de middag weer heerlijk genoten van de zon, en de gezelligheid van de buren.

Het eten was wel weer een dingetje… dit keer werd het een hamburger en een kaas burger, met een samengestelde salade, een beetje van de Jumbo en een beetje van mezelf ☺️😝.

Na het eten was er zowaar weer tijd, zodat de kids konden afwassen, wat een luxe.

We hadden zelfs nog tijd over om een ijsje te halen voordat ze weer een activiteit hadden, dit keer een jumbo sjoelbak.