Dag 2

Luxemburg, Larochette

Vanmorgen vroeg wakker, weer eens geen donkere gordijnen😜
Optijd ontbeten om daarna te kunnen gaan wandelen. Helaas ging het met Jamie weer even wat lastig, dus duurde het voor de verandering een stuk langer.
Nu om 10.00 starten we de wandeling!
12.15 weer terug bij de caravan. Was een lekker wandeling van ruim 8km.
Lekker tussen de bomen en de rotsen.
Van 2161 stappen naar 14190 stappen.
Hoogste punt vandaag was 364m.
Terug bij de caravan, een yoghurtje gegeten, die Tess schijnbaar niet lekker vond, want die vond het nodig om het op haar benen te laten landen... daarna zijn Marc en ik boodschappen gaan doen voor de BBQ van vandaag.
In de liddle kwamen we 2 Nederlanders tegen, bleken mederwerkers van de camping te zijn... of ze mee terug mochten rijden. Ze waten met de bus gekomen, maar hadden iets te veel boodschappen om de bus terug te nemen.
Nou ja geen probleem moesten toch ook weer terug.
Om een uur of half 4 naar het zwembad, en genieten van de zon.
Ook nog even gezwommen.
Nog even lekker opdrogen en dan om ongeveer 18.00 naar de caravan om te gaan BBQ-en. Het was heerlijk. Na het eten douchen en nog een spelletje met de kids. Inmiddels toch alweer half 10 voor Tess op bed ligt. Jamie een half uurtje later.
Wij gaan denk ik ook zo, nog een serie kijken en dan lekker slapen.

Oja de kids doen tegenwoordig de afwas 🤣