Dagje huiswerk…..

Nederland, Haarlem

Na een super leuke dag gisteren, is het vandaag weer tijd om iets in huis te doen.
Want het huis is toch wel toe aan een goede schoonmaak beurt, 2 weken niet thuis, en dan een week wel thuis maar niet schoonmaken, dan wordt het toch tijd.

De kids hebben weer lekker uitgeslapen, en daarna goed geholpen door hun eigen kamer schoon te maken.
Toch ben ik nog wel een uur of 3 bezig geweest om alles weer aan kant te krijgen.
De wassen gedaan de bedden, alles gestoft en gezogen en gedweild….
Pfff wat een werk.

Marc was ondertussen naar Ferdi gegaan om Jamie zijn oude fiets om te pimpen naar een fiets voor Tess.
We hadden na veel denken enz. besloten om roze banden en de rest witte accessoires , we zijn benieuwd.

Ik kreeg de hele tijd appjes, wat wordt het gaaf…

Toen Marc klaar was, belde hij Tess dat ze moest komen, ze wist totaal niet waarom… wat was ze verbaasd en ook heel blij!
Het was zo leuk om te zien.
Haar oude fietsje hebben we daar achtergelaten.

Het weer is nog steeds niet heel best, maar op een droog momentje zijn we met zijn 4e nog even naar de mediamarkt gefietst om naar een nieuwe koelkast te kijken… maar helaas, er was geen koelkast 55cm, dus dat wordt dan denk ik toch via internet.

‘S avonds lekker op de bank gehangen.