Thuis

Nederland, Haarlem

Het was vandaag zondag, en dat betekend, met René bigspotters Hill op lopen. De weersvoorspelling was heel slecht voor vandaag, maar dat we de gordijnen open deden scheen de zon, gelukkig.
De laatste keer hadden we hem 11x gedaan, dus René had de uitdaging om hem vandaag 12x te lopen.
Nou en natuurlijk is het weer gelukt, het was wel pittig, ik zelf had best rugpijn, maar toch gelukt. Zelfs nog een paar keer net helemaal de trap af, maar een stukje hardgelopen.
Was eigenlijk best lekker.
De rest van de dag vond mijn rug het iets minder. Hopelijk is het morgen beter.

Vanmiddag eerst even met de kids naar de condoleance geweest van Henk.
Tes wilde wel n de kist kijken, maar Jamie niet, nou ja dat mag natuurlijk, Barry, Karin, Luuk, Rick, Judith en Remco, waren erg blij dat we even geweest waren.
Thuis gekomen, moesten e tassen gepakt gaan worden, maar normaal ben ik daar al dagen van te voren mee bezig, en nu helemaal niet, dus het was nog wel even denken en doen wat er mee moest, voor die paar dagen.

Daarna is Marc met Tess de auto gaan halen, en mocht ik even lekker zitten, daarna de auto in pakken en doen, even stofzuigen.
Mijn rug is nog niet veel beter.. u op bed tv kijken, want de vloeren zijn gedweild.

En dan morgen ochtend vroeg op, maar niet zo vroeg als gepland. We hebben eerst de crematie, en daarna gaan we op vakantie!