Onverwachte relax dag

Verenigd Koninkrijk, Gravesham

Vanmorgen ging de wekker om kwart over 7, maar we waren eigenlijk allemaal te moe om uit bed te komen…
Dus in eerste instantie dachten we een half uurtje te blijven liggen, maar toen bedacht ik me dat het misschien een goed idee was om vandaag naar Dartford te gaan, om nog 1 winkel voor een mes te bezoeken… deze had Leon ons aangeraden.
En als we vandaag zouden gaan, en Jamie vond een mes, weet hij hoeveel geld hij nog kan uitgeven in London, en anders zou hij misschien spijt hebben van iets war hij in London gekocht zou hebben.
Dus besluiten we vandaag maar een extra relax dagje in te lassen, en morgen naar London te gaan.
We blijven allemaal lekker nog even in bed liggen, lezen, iPadden of gewoon chillen.

Om een uur of 10 vind ik hete het wel tijd om uit bed te gaan, maar toch blijft het opstarten nog lastig.

Na het ontbijt, en alles opruimen, en verschillende keren omkleden ( het weer is een beetje raar, dan weer warm, dan weer koud, veel wind, wel bewolking geen bewolking) gaan we op weg naar Dartford.

We hebben het snel gevonden, en het gaat Marc buitengewoon goed af het autorijden.
Als we de parkeerplaats uitlopen, zijn we al meteen bij de het juiste winkeltje.
En ze hebben hier wel de messen die Jamie zoekt….pffff wat een opluchting. Hij kiest er een uit, en dan lopen we nog even door het dorpje… kopen heerlijke 🍓, en die zijn echt niet duur, een pond voor £1,50…

Er staat een markt, dus die lopen we even over, en daar worden Marc en Jamie in het Nederlands aangesproken, dat is wel heel gek.
Het bleek een indiaanse man te zijn die 5 jaar in Nederland had gewoond…
Haha, nou dit dorpje kende echt geen toerisme, dus dat was wel heel grappig.

Van hieruit zijn we naar Elmpark gereden, Marc en ik zijn hier 28 jaar geleden geweest, toen we bij Ian logerde.
Ik herkende de straat niet, maar de weg naar de metro wel. Was echt wel even leuk om terug te zien.
We reden iets door, en kwamen bij het park waar we toen ook doorheen liepen.
We besloten even uit te stappen, en op het gras even lekker de aardbeien op te eten.

We liepen het park in en ik herkende het meteen, wat een ontzettend grappig gevoel.

Na een half uurtje weer terug naar Gravesend, onderweg nog even wat boodschappen gedaan voor de bbq met Leon en Sarah vanavond.
Terug bij de caravan gingen tess en Jamie basketballen, op een veldje in de buurt. Ik bleef even in het zonnetje lezen.
Toen de zon hier weg was zijn we nog even naar ze toe gelopen en hebben we nog even meegedaan, was wel even leuk.

Terug bij de camping begon het best fris te worden, omdat de zon weg was, maar toch nog even lekker buiten zitten relaxen.
Om een uur of half 8 was Leon thuis en gingen we bbq-en. We zaten wel binnen in zijn huis, maar het was wel erg gezellig.
Om 10 uur zijn we weer naar de caravan gegaan.
Tess nog even lezen op bed, jamie nog even op zijn iPad, en wij ook nog even relax.
Morgen echt de wekker weer vroeg, om naar London te gaan.