Tweede dag Beekse Bergen

Nederland, Hilvarenbeek

Na een redelijk tot goede nacht, waren we rond half 9 allemaal wakker. Nadat ik van de wc kwam, wat trouwens best een end lopen is, bedacht ik me dat ik wel meteen even kon gaan douchen, het was namelijk helemaal niet zo druk, dus hup mijn spullen gepakt en even heerlijk te gaan douchen. De douche was erg warm, maar goed dat is beter als te koud.

Terug bij de hut, lekker ontbeten en zo rond 10 uur gingen we richting park voor de autosafari, en de bootsafari.
Het was een stuk drukker als toen ik hier in januari was met Jaela en Fender.
Maar weer was de autosafari erg leuk, en een giraf die onze auto erg lekker vond.
Na de autosafari even opzoeken naar een parkeerplek, en toen we die gevonden hadden, hup de dierentuin in. We hadden een stukje gelopen, en kwamen toen bij de bootsafari. (Deze konden we in januari niet doen, dus Tess wilde die nu heel graag doen)
We moesten even wachten, maar daarna hebben we een leuk tochtje gezien.
De boot af en we zaten midden in de dierentuin.
Daar besloten we om de route uitgang te nemen, omdat het inmiddels alweer 3 uur was en we ook nog boodschappen moesten doen.
De uitgang was nog ongeveer een half uur lopen, en we zijn dan ook niet bij dieren blijven kijken.
Morgen gaan we de wandelroute in het dierenpark doen.

Bij het uitrijden, bleek dat we toch een uitrijkaart moesten hebben, dus weer terug naar de kassa, en dan met uitrijkaart er weer uit.
Wat we trouwens wel een eentje raar vinden/vonden, dat deze niet bij het hele arrangement in zit. Dus iedere keer als we gaan, moeten we een uitrijkaart kopen van 5,00...

Een klein stukje verder, ongeveer 4km rijden, zit een Lidle, en een Jumbo. Dus even de spullen gehaald die we nog nodig hadden, en weer snel naar de camping om nog even te zitten.
De zon laat zich weinig zien, helaas, want als hij er is is het heerlijk.
Ook waaide het vanmiddag nog erg hard. ( nu ik dit zit te tikken, is het bijna windstil)

Heerlijk de bbq aangehad vanavond en na de afwas nog even een partijtje jeu de boules gedaan. Nou dit was voor mij echt geen succes, de ballen gingen veel te hard en te ver...

Daarna nog even heerlijk een koppie thee gedronken, en toen was het voor Tess bedjestijd.

Jamie is met Marc nog even gaan schat zoeken. En ik zit nog even buiten.