Camping- disneyd

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen om kwart over 7 wakker geschreeuwd, door de herriemakende buurkinderen.
Helaas kon ik daarna ook niet meer in slaap komen door de herrie die ze maakten. Marc werd ff voor achten wakker en onze kids gelukkig rond 9 uur, maar wel met de mededelingen dat ze het niet leuk vonden dat er zo veel herrie gemaakt werd.
Na uiteindelijk rustig te zijn opgestart zijn we om een uur of half 11 gaan eten en werd Tess al opgehaald door een vriendinnetje. Dus toen zij haar broodje op had ging zij er vandoor, en Jamie hielp even mee met de afwas, en daarna, ging hij even spelen.
Ik ben alvast de spullen gaan verdelen in schone kleding en vuile/gedragen kleding, zodat we zaterdag niet heel veel hoeven te doen, en we morgen een lange dag Disney als afsluiting van de vakantie kunnen doen.
Dus er is al een deel ingepakt en opgeruimd, voelt niet echt leuk, maar ja we moeten weer naar huis.
Na nog even te hebben gezeten, gaan we weer op pad. We willen chocolade halen, bij een speciale chocolade winkel, hier in de buurt, die we 7 jaar geleden ontdekt hebben, en we gaan nog even naar Disney, om alle kadootjes te kopen.
Nou we hebben weer pech, want de chocolade winkel is dicht ( met vakantie ). Dan maar meteen door naar disneyvillage.
Als eerste een kadootje voor Yade, Noa en Liv regelen, en daarna kijken wat de kinderen willen kopen.
Hun weten allebei nog niet zeker wat ze willen, en er is ook niet echt iets waarvan ze zeggen:JA dat wil ik, dus besluiten ze hun geld nog even te bewaren.
En ja dan kunnen we het toch niet laten, Crush coaster is maar 65 minuten, dus we gaan in de rij.
Het was best het wachten waar, en Tess vond het geweldig. Dan ook nog maar even naar het grote park, om de Entchanted show te gaan bekijken.
Deze was ook erg leuk, en de kinderen hebben genoten, toen was het echt tijd om naar huis te gaan en boodschappen te doen, voor de laatste bbq, met een groente prutje.
De kids nog heel even spelen, en film kijken en dan is het bedtijd, want morgen willen we echt om 10 uur in het park zijn.
Ook wij gaan op tijd er in, zodat we ook eens wat langer kunnen slapen 😉

Het weer van vandaag: beter als verwacht, niet super warm, een graad of 19, in de zon, en met regen meteen een stuk kouder, maar gelukkig weinig regen gehad, alleen tijdens het eten. Dus meteen de tafel maar weer onder de luifel gezet.
We hadden hem lekker in het zonnetje gezet, maar dat was 5 minuten.

Morgen wordt iets meer zon voorspelt, tot nu toe dan, want ook dat wisselt heel snel.