Zondag 7-8

België, Virton

Gisteren avond vroeg naar bed, het was snel koud en heel vochtig. Nog even gelezen, maar ook op tijd de ogen dicht.
Vanmorgen om 8.00 uur ging Marc naar de wc waardoor de kids wakker werden, dus we waren aardig op tijd ons bed uit, lekker ontbeten, en daarna hup aan het sporten.
Geen zwemmen, want het zwembad gaat pas om 10.00 open, dus dan maar starten met touwtje springen en daarna oefeningen op het matje, samen met Jamie.
Na het sporten even douchen, want het was flink zweten in het zonnetje.
Nog even snel wat boodschappen doen voordat om 12 uur de supermarkt dicht gaat.
Terug op de camping waren de kindjes snel alweer foetsie om te spelen, en eigenlijk is dat de hele middag zo gebleven, ze hebben gezwommen en meegedaan met waterspelletjes, en wij hebben heerlijk in de zon gelegen en gezeten.
Ondertussen even een hele emmer met waterballonnen gemaakt voor Tess en Jamie, en daar hebben ze gretig gebruik van gemaakt.
Het eten was met Tess helaas weer een drama, en die is dan ook vroeg naar bed gegaan, en sliep eigenlijk meteen.
Jamie heeft een vriendje gevonden, dus die is nu weer de hort op.
Hopen dat het vanavond wat langer lekker blijft en niet zo vochtig, dan kunnen we nog even genieten van de mooie sterrenhemel hier.

Lekker ontbijten in de zon! Beter kan de dag niet beginnen.