Disney!

Frankrijk, Touzac

Om 6.15 gaat de wekker, snel even poetsen en dan de laatste dingen inpakken zodat we om 7.00 uur precies weg rijden.
We hadden allemaal een soort van verdriet dat we wegreden, maar dat betekend volgens ons dat we het heel erg naar ons zin hebben gehad.

Om 8.50 stoppen we om te tanken, te ontbijten en de uitvaart van Frans te kijken, dit was heftig, maar mooi dat we er op deze manier een beetje bij konden zijn, meteen een bos bloemen besteld, en als het goed is worden deze vandaag nog bij Daan afgeleverd, even een kleine soort van knuffel van ons.
Om 10.22 rijden we weer verder, het begint het al aardig warm te worden.
We hebben eigenlijk helemaal geen last van zwarte zaterdag, terwijl iedereen ons daarvoor waarschuwde.. ook de andere kant op viel het best mee, al was het wel iets drukker.
Om 12.30 plas en lunch pauze, we hadden weer heerlijke broodjes van de TooGoodToGo,
Na een half uurtje zijn we weer verder gaan rijden, en om half 4 waren we bij Disney!!!!
Snel parkeren en de jaarkaarten geldig maken!
Helaas ging dit niet zo snel, we hebben ruim 2,5 uur in de rij gestaan, en het was heel warm.
Wel erg leuk gehad in de rij, stonden twee gasten uit Breda achter ons, dus lekker slap staan ouwehoeren.
Tess heeft nog even de eerste wedstrijd van de Nederlandse meisjes onder 18 basketbal 🏀 gekeken, (Iris, Phoenix en Roos).

Toen we eindelijk de kaarten binnen hadden, en we studies in wilde stond er daar toch een rij… dus dan maar even het gewone park in, maar eigenlijk waren we al zo moe, dat we alleen Pirates of The carabian gedaan, en toen naar de Airbnb.

Dit is een leuke ruimte, niet heel groot, maar wel netjes, dus de auto uitgeladen, en meteen een was aangezet 😉.

Helaas waren de supermarkten al dicht, en hadden we niet echt iets eetbaars, we hadden nog een klein pizzaatje uit de TooGoodToGo, dus die in de oven gedaan, en een müsli reep, en tja dat was het dan voor vandaag. Morgen oprijd naar de supermarkt.
Allemaal even lekker douchen, en nu zit iedereen te chillen op bed.
Als de was zo klaar is gaan we die even ophangen en dan lekker slapen.