Dagje van bedenken wat we zullen doen

Nederland, Haarlem

Vanmorgen echt lekker uitgeslapen, de kids kwamen allebei pas na 10 uur hun bed uit.

Voor vandaag hebben we eigenlijk niet zo veel plannen, meer een dagje van allerlei kleine dingetjes die gedaan moeten worden doen, en dan maar zien wat de rest Vance dag brengt.

Zo ruimen we de laatste vakantie spullen op, gaan we even aan de slag voor Tess haar nieuwe (Jamie zijn oude fiets gaan we pimpen) fiets, brengen we een pakketje weg in het winkelcentrum, dus eigenlijk niets bijzonders.

Ook heb ik toch nog kaartjes voor Corpus gescoord, alleen moeten we om te reserveren bellen… nou de eerste keer hebben we 20 minuten in de wacht gehangen, en begonnen we als beller 21.. toen werden we er uitgegooid, dit nog 4 x en bij de 6e x bellen hadden we eindelijk iemand aan de telefoon.

We konden nog terecht op donderdag avond om half 8… nou ja dat doen we dan dus maar.

Verder nog een TooGoodToGo opgehaald bij Laplace op de dreef, maar die stelde niet veel voor.
Heerlijk een pokebowl gegeten.

De kids hebben zich vandaag vermaakt met spelletjes spelen en een beetje computeren, dus voor hun echt even een relax dagje.

Morgen staat Amsterdam op de planning, maar hoe en wat weten we nog niet, dat zien we morgen wel weer, hangt ook van het weer af, want tja, we hebben echt een mooie Nederlandse zomer, 20 graden en veel regen…