Zaterdag

Nederland, Voorthuizen

We worden wakker en de zon schijnt!!! Wat een feest, we ontbijten dan ook heerlijk buiten.
Na het ontbijt blijven we heerlijk relaxed buiten zitten, Marc met zijn iPad en ik heerlijk zitten lezen. Tess was heerlijk aan het spelen in de speeltuin en Jamie zat bij ons bij de tent, lekker relax met zijn DS. Om een uur of 13.00 toch wel een heel erge bui en zo volgende er nog een paar. Om een uur of 14.00 nog even naar het dorp gereden om even rond te lopen en broodjes voor vanavond te halen.Er was een soort van mannenweekend in het dorp en daarom stonden er her en der wat rally auto's en buggy's.
Na het boodschappen doen nog even wat rond rijden opzoek naar de voor ons "o zo bekende " kaasboerderij, maar ook deze keer was hij weer nergens te vinden. Intussen was Tess in slaap gevallen en ook Jamie had moeite om zijn ogen open te houden.
Toen we bijna bij de camping waren viel hij in slaap en daarom nog maar een rondje om gereden, zodat ze allebei nog wat slaap konden pakken.
Om half 7 had ik de broodjes warme worst klaar, en toen viel Tess van uit het klimrek naar beneden. Een grote bult op haar hoofd was het gevolg, ze wild wel gewoon eten, maar na het eten de bult nog eens bekeken, en hij was wel heeeeel groot, en hij bloedde ook een beetje, dus toen besloten we toch maar even de doktersdienst te bellen. We moesten even naar het ziekenhuis in Amersfoort gaan. Dus hup de auto in. Jamie was lekker aan het spelen met een jongetje van verder op, en die wilde niet mee.
In het ziekenhuis werden we geholpen door een erg lieve arts, er was niet iets heel ernstigs aan de hand, maar we moeten Tess wel elke twee uur wakker maken en kijken hoe ze reageert. Gelukkig niks ernstigs.
Weer terug op de camping had Erik zich over Jamie ontfermd en zaten ze in de tent tv te kijken. Jamie maakte zich toch wel een beetje zorgen, de schat.
Inmiddels is het toch alweer 21.48 uur en gaan Tess en Jamie pas naar bed. Wij gaan nog even chillen, en dan ook op tijd naar bed, want we moeten iedere twee uur ons bed uit.