Amsterdam

Nederland, Haarlem

Vandaag stond een dagje Amsterdam op het programma.
Wel eerst weer uitgeslapen, wij maar de kids ook weer echt, 10 uur hebben we ze maar wakker gemaakt.

Na het ontbijt, zijn we op stap gegaan, de bus de trein en toen ter voet naar de wibautstraat in Amsterdam, om daar een badpak terug te brengen bij de decatlon.
Deze had in in Enschede gekocht voor het geval dat we in Winterswijk zouden gaan zwemmen, maar niet gebruikt, en dan dus zonde is om te bewaren.
Dit was een leuke wandeling, weer eens door een ander deel van Amsterdam.
Over de zeedijk en door het Chinese gedeelte.

Toen het badpak terug gebracht was, moesten we eigenlijk best een beetje op schieten om op tijd bij Body world te zijn, want daar hebben we om half 2 gereserveerd.
We pakken daarom de metro, op de Nieuw Markt stappen we uit en lopen we nog een stukje, oa over de wallen, dus de kids hebben wel echt Amsterdam gezien 😉.

Body World was wel leuk, maar viel eigenlijk een beetje tegen, we hadden wat meer body’s verwacht en wat heftiger…
We hebben er wel ander half, 2 uur rond gelopen.

Daarna zijn we gewoon nog even lekker Amsterdam door gelopen, en om 6 uur waren we weer thuis.

Snel even macaroni gemaakt en lekker op de bank gegeten.

We wilde nog even een stukje “once upon” kijken, maar toen stonden de nieuwe buren voor de deur, of we even kwamen kijken in hun huis en hoe het er nu uitziet.
Uiteindelijk toch denk een half uur , drie kwartier staan kletsen, dus werd het alweer wat later.
Toch nog maar even 1 aflevering gekeken, en toen Tess naar bed.