Niet zo veel bijzonders

Nederland, Haarlem

Vanmorgen redelijk op tijd uit bed, omdat Wil vandaag de schuur komt maken..
Nou ja maken, verbeteren.

Hij is er om 9 uur, maar het weer werkt nog niet mee, dus eerst maar even lekker koffie.
Als het dan droog is dan gaat Wil beginnen, en Marc helpt waar het nodig is.
Het gaat best snel, voor ik het weet is het hout verdwenen, en heeft de schuur geen voor kant meer.

Ik ben ondertussen alweer druk met het huishoudelijke klusje, strijken…en als je veel gewassen hebt, moet je ook veel strijken.

Nou ja toen ik klaar was, ging het al aardig de goede kant op, en zat er al wat keralit in de schuur.

Het is inmiddels redelijk droog, dus stap ik op de fiets naar de boer, Tess fiets gezellig mee, we krijgen nog wel een klein buitje op ons hoofd, maar gelukkig niet heel veel.
Na de boer even door naar de jumbo, om meteen even boodschappen te doen.

Als ik thuis kom, is de schuur eigenlijk alweer af, toppers.
Ik maak even een lekker broodje, en als dat op is gaat Wil er weer vandoor, en chillen wij even. De kids vermaken zich ondertussen met een beetje lummelen.
Tess gaat een cake bakken, en dan is het alweer tijd om naar Dijkzeul te fiets voor een TooGoodToGo…. Marc fiets mee, en we gaan met zon weg, en nog voordat we bij het winkelcentrum zijn moeten we alweer schuilen, want het begint toch te plenzen..
Ook dit is gelukkig geen lange bui, en we fietsen verder.

Op de terugweg rijden we nog even langs het winkelcentrum om bij de BCC nog een koelkast te gaan bekijken. Ook hier hebben ze geen 55cm brede koelkasten. Wel worden we erg vriendelijk geholpen, en zijn we weer een stukje verder.

Thuis gekomen doen we niks meer, en genieten we van een gewone zaterdagavond..