Camping dagje

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen geprobeerd uit te slapen, maar kwart over 8 was ik toch al wakker, even naar de wc en terug in bed dacht ik, maar bij de tent, was Marc er ook al uit, dus in de ochtend koelte (21 graden) even lekker rustig wakker worden.
De planning was dat we de kids zouden laten slapen, maar Jamie was ook al weer op tijd wakker, en toen we zaten te eten kwam Tess ook al haar bedje uit.
De kids zijn gaan afwassen en Marc en ik hebben een stukje gelopen, naar Touzac en dan weer terug met een omweg naar de camping.
Het was een leuke wandeling.

Vanmiddag alleen maar bij de tent en het zwembad gezeten, heerlijk niks.
Aan het eind van de middag moest Marc een TooGoodToGo ophalen, en dat combineerde hij met het opzoek gaan naar een winkel met vis spullen, zodat ze nieuwe onderlijnen konden kopen.

Ik was begonnen met het eten, en toen ze terug kwamen konden we meteen aan tafel.
Het was een gehaktprutje in een warm, en een salade.
Toen snel afwassen en hup naar het terras, want er was bingo vanavond.
Het was erg gezellig. We hadden 1x bingo en Marc was een keer de pechvogel ( dit was de gene die bij de nieuwe bingo ronde het langst geen nummertje had aangekruist.)

Nu is het inmiddels alweer 23.00 uur en Tess ligt net in bed.
Helaas dus weer niet op tijd.

Het is nog 24 graden, dus wij blijven nog even lekker buiten zitten, kaarsjes aan en de Citroen wierook.

Nog even het brood snijden wat we van de TooGoodToGo hadden, was een leuk pakket, 2 bruine Franse broden, en wit breed stokbrood, en 4 belegde grote pistoletten.
Erg leuk dat dat dan ook in Frankrijk kan.

Ondertussen kwam de buurvrouw nog even plannen maken om naar de tour de Franse te gaan, zodat we met een heel groepje bij elkaar staan, dus dat wordt weer een leuke dag morgen