Camping dag 2

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen rond half 9 wakker en het voelde al wel warm aan. Hoewel ik nog steeds erg pijn san mijn bovenbeen heb, probeer ik toch wat te sporten, buik en armen gaat goed.
Tess is alweer snel aangekleed en gaat snel een broodje eten om naar de kidsclub te gaan, ik ga even douchen en daarna lekker ontbijten. De jongens gaan boodschappen doen, dus doe ik de afwas even om daarna van de rust te genieten in de zon. Na een half uurtje dacht ik, ik ga ff bij Tess kijken in de binnen speeltuin, want daar zou ze inmiddels aan het spelen zijn. Daar aangekomen, geen Tess, en ook bij het speeltuintje, geen Tess....ik maar weer naar de tent, want als ze terug komt en er is niemand bij de tent, is dat natuurlijk ook raar. Maar echt lekker zitten doe ik dan niet. Als Marc en Jamie terug zijn, gaat Marc haar zoeken. En dan ineens is ze terug... Ze was bij een meisje gaan spelen.
We hebben haar dus even duidelijk gemaakt dat dat niet kan, ze mag altijd bij iemand spelen, maar dan wel even zeggen waar ze is... Nou ja dat was wel duidelijk geloof ik.
Vanmiddag zijn de kids lekker gaan zwemmen, en ook wij zijn nog even bij het zwembad gaan kijken. Om een uurtje of 5 naar de tent om te gaan douchen enz... Want Daan en Imke komen strakkies.... De sla vast klaar gemaakt en de bbq aangezet... Toen begon het grote wachten. Om uiteindelijk even over half 8 kwamen ze aan. Dus snel hun auto leeg ( ze hebben de tent naast ons) en eten.... Was wel erg gezellig. Om half 10 gingen Tess, Liv en Noa naar bed en een half uurtje later Jamie. Wij hebben nog heerlijk zitten kletsen, en bedenken hoe we het morgen in Disney gaan doen.
Voor ons nu toch ook alweer laat, dus zo maar snel gaan slapen.

Het weer: warm en meestal zonnig met wat stapel wolken, en VN-voedselorgan