Laatste dag

Verenigd Koninkrijk, Londen

8.45 uur alweer op pad
Na een beetje onrustige nacht en een lekker ontbijtje zijn we alweer op tijd op pad. De koffers konden we in het hotel laten staan, dus hup nog 1x London in!

9.20 uur bij St. Pauls Cathedral, we zouden er niet in gaan, maar hij zag er van buiten zo imposant uit, dat we toch naar binnen gingen. Het was prijzig, maar zeker de moeite waard. We konden ook nog omhoog, de koepel binnen in de kerk op, maar ook buiten.
Erg gaaf en knap dat Marc dit toch maar weer gedaan heeft ondanks zijn hoogtevrees.
Vanaf de buitenring zagen we de mileniumbridge ( uit de Harry Potter film) dus daar ook nog maar even heen geweest. Vanaf hier nog maar even naar Harrods. Ik had leuke sjaal’s/hydrofiel doeken gezien van Mickey... dus die heb ik voor mezelf gekocht 😜. Dit hebben we wel met de metro gedaan, want het zou ruim een uur lopen zijn... iets te veel voor vandaag.
Vanaf daar zijn we wel gaan lopen naar hamley’s...dit was iets meer als een half uur lopen.
Hamley’s was nog net zo als vroeger, 5 verdiepingen met speelgoed. Erg leuk, helaas konden we niet veel meenemen.
Ook was het best prijzig.
Nog even de Regentstreet door gelopen naar Leicester Square.
En toen besloten om richting hotel te gaan en naar de luchthaven. We hadden op de heenweg gezien dat daar ook nog iets van een winkelcentrum gezien, dus we vermaken ons wel.
17.00 uur we zijn op Luton AirPort.
Helaas bleken dit alleen woonwinkels te zijn, dus dan maar vervelen.
Even het Sinterklaasjournaal kijken en wachten.
Na de douane was het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.
Lekker even een pizza gegeten en gebeld met de kids, en daarna konden we eigenlijk al boarden.
We zitten nu in het vliegtuig en willen alleen nog maar naar huis 😜!
21.30 uur we zijn weer veilig geland!!!!!