Zaterdag alweer

Nederland, Winterswijk Henxel

We zijn al weer op de helft… en wat een mooie dag hebben we vandaag gehad, echt heerlijke hebben ook heel weinig gedaan.
Ik heb vanmorgen wel even gesport, wat zwaar was, maar wel lekker, daarna weer lekker ontbeten.
Dat is toch wel een luxe dat dat dan klaar staat.

Tess weer knutselen, ik even lekker douchen en Marc doet samen met Jamie de afwas.
We staan ook nog even te kletsen met onze nieuwe buren, zijn wel leuke mensen geloof ik.

Als wij lekker op ons gemak alles gedaan hebben, komt Tess alweer terug van knutselen, en wil ze niet mee boodschappen doen, maar zwemmen met Judith, nou natuurlijk kan dit, ook Jamie besluit hier te blijven, dus Marc en ik gaan even samen naar de supermarkt, de K&K in 🇩🇪. Dit is een fijne supermarkt, met een heel mooie vlees afdeling, waar we dan ook heel mooi vlees voor de bbq van vanavond halen.

Terug op de camping doen we eigenlijk helemaal niks meer, als lekker in de zon liggen en wat lezen, en nog een spelletje “tennis”.
Jamie is ook bij de tent gebleven en is lekker gaan lezen, Tess heeft de hele middag in en om het zwembad gespeeld.
We hebben wel vrij vroeg trek, dus ga ik lekker de salade maken, en Marc steekt de bbq aan.
Het vlees was echt super lekker.

Na het eten hebben we nog tijd dus de kids gaan afwassen, en Marc en ik kijken toe.
Dan snel aankleden voor Tess want die gaat naar het kampvuur van vanavond.
Dan zien we dat ze eigenlijk best verbrand is…

Als de kids naar de activiteit zijn, besluiten Marc en ik ook even die kant op te gaan en nog even bij de koeien net buiten de camping te gaan kijken.

Als het kampvuur klaar is, nemen we de kinderen mee, gaat Tess meteen douchen en smeer ik haar direct helemaal lekker in met after sun.
Ook Jamie gaat even douchen, we drinken een lekkere kop thee, en dan gaat Tess snel slapen, want ze weet inmiddels wat haar verrassing voor morgen is… we gaan paardrijden, en ze is ontzettend blij dat we dat gaan doen.

Wij spelen met Jamie nog een spelletje skipbo en dan gaan we ook naar bed, ik schrijf nog even dit verslag en dan gaan wij ook zo slapen.