Disney 1e dag

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen weer begonnen met een rondje sporten, dit keer in mijn uppie, want Jamie lag nog te slapen. Na het sporten weer lekker douchen en ontbijten.
Daarna zijn Marc en ik boodschappen gaan doen en Tess en Jamie bleven op de camping om te spelen.
Weer terug, ben ik meteen begonnen met koken, terwijl Tess met Marc de afwas van de ochtend aan het doen was.
We hebben tussen de middag heerlijk een pastasalade gegeten, zodat we in de avond in het Disney parc gewoon lekker een broodje konden eten.
Om half 3 reden we weg van de camping voor een middag en avond Disney. Het was super, het weer was wel oké, en de wachttijden in de studio's vielen heel erg mee.
Marc begon met Jamie in Armageddon, Tess en ik bleven wachten en hebben ondertussen wat foto's gemaakt.
We zagen dat de stuntshow zo zou beginnen dus nu maar hopen dat Marc en Jamie op tijd terug waren, nou net op tijd dus hup, de tribune op en de show kijken... Wel moesten we weer op schieten voor de Handy Many show, maar ook die hebben we nog gered.
Toen even lekker lopen, maar al snel waren we bij de tower of terror, en daar stond maar 25 minuten wachttijd, dus was het de bedoeling dat we met zijn vieren zouden gaan..... Alleen Tess deed weer moeilijk, dus uiteindelijk zijn Marc en Jamie met zijn tweeën gegaan en ben ik boos en verdrietig met Tess gaan wachten. We hadden nog zo afgesproken niet moeilijk te gaan doen. Marc en Jamie kwamen erg enthousiast terug, dus dat was wel weer fijn om te zien, en volgens mij had Tess inmiddels ook wel door dat het niet goed was gegaan, dus hup met een schone lei op naar Rattetouille.
Hier waren we 5 weken geleden ook in geweest, maar toen had ik weinig meegekregen, omdat het een ride met veel optische illusies is en ik daar niet zo goed tegen kan, maar nu heb ik het helemaal gezien, en hij is erg leuk!
Nog even staan twijfelen of we nog in de parachutejes moesten gaan, maar het was inmiddels half 8, en we hadden best wel trek gekregen, dus naar de auto gelopen, daar de broodjes uit de koelbox gehaald en onze truien en broeken, en hup naar het echte disneypark. Heerlijk onze broodjes op het middenplein opgegeten, en toen toch nog even naar pirates of the carabian gegaan, ook nu was Tess weer angstig, maar geen gezeur, ze ging wel mee, en wat hadden we een mazzel, het regende buiten erg hard terwijl wij lekker stonden te wachten.
Daarna snel een plekje zoeken voor de show, maar helaas de regen was nog niet op. We stonden net op een goede plaats, toen het begon te hozen, dus snel schuilen en hopen dat de regen en onweer snel weg trok. Uiteindelijk tot half 11 wezen schuilen en toen weer een plekje gezocht. We stonden echt super, en wat was de show gaaf.
Uiteindelijk gingen we om 12 uur het park uit, en is het nu 0.55, dus de hoogste tijd om te gaan slapen!