Donderdag 18 Aug

Frankrijk, Sedan

Gisteren avond bleef het nog lang lekker, en totaal niet vochtig. Maar om een uur of half 12 werd het wel erg rustig om ons heen en gingen we naar bed.
Vanmorgen was het erg bewolkt dat we uit bed kwamen, maar niet koud.
We waren vrij laat uit bed, dus tijd om te sporten was er niet, want we wilde op tijd naar Sedan.
Om ongeveer half 10 zaten we in de auto, en na ongeveer een uurtje rijden kwamen we aan bij een super imposante burcht/fort. Het was nog steeds een beetje bewolkt, maar goed qua temperatuur.
We begonnen de route met buiten om op de muren te lopen, erg gaaf, daarna naar binnen via allemaal trappetjes.
Het was erg gaaf, al viel de sfeer ons wel een Bertje tegen. Wij hadden meer van de middeleeuwse sfeer verwacht.
Toen we klaar waren, zijn we nog een het dorpje ingelopen, maar daar was niet heel veel te beleven, wel even een lekker broodje bij de sub-way gegeten, en daarna via de burcht terug naar de auto.
Weer op de camping was de zon toch weer aardig doorgekomen, dus de kinderen hup naar het zwembad en wij nog even heerlijk in de zon.
Zin om te koken hadden we niet meer, dus werden het pizza's. Die smaakte wel erg lekker.
Na het eten kon Tess nog 1x naar Tippy en Flora, en de minidisco.
Wij even afwassen en daarna Tess weer halen, Jamie was toen ook alweer aan het spelen.
Inmiddels ligt Tess in bed en gaan wij nog een bakkie thee doen.
Het koelt vandaag best snel af, ben benieuwd of we nog een lekkere laatste avond hebben.
Morgen ochtend, nog 1x sporten op de camping, ff naar de markt, en dan daarna inpakken.
Om 5 uur hebben we tent controle en dan op naar Luxemburg om nog even de tank vol te gooien en dan hup naar huis!

geniet nog maar even lekker van je laatste avond en morgen overdag. daarna goede reis terug.