1e week alweer voorbij

Frankrijk, Touzac

Het was vanmorgen half 9 toen ik mijn ogen open deed.
Het was nog frisjes toen we de tent open deden, en bewolkt.
De kids kwamen zo rond half 10 uit bed, dus tegen 10 uur aan het ontbijt.
Ondertussen waren Marc en ik al een paar keer naar het wasmachinehok gelopen, maar iedere keer was de machine bezet.
Net na het onrbijt kon de eerste was erin, en toen ik die eruit wilde halen, stond de volgende klant al klaar, jammer want wij hadden ook nog een was.
Nou ja het droogde toch niet zo hard als ik dacht, omdat het nog steeds bewolkt was, dus eigenlijk was het niet zo heel erg.
Nadat onze was dan toch gedaan was, zijn we naar Cahors gereden, om de pont du valantre te bekijken.
Deze was echt mooi, en vanaf daar zijn we zo het centrum van cahors ingelopen, waar we nog 2 kerken en een mooie fontein hebben gezien.
Het was wel weer goed warm.

Na het bezoek aan Cahors hebben we boodschappen gedaan bij een super grote le eclerc..

Bij de tent even lekker gebbq-ed.

En daarna heerlijk chillen. Nu om 22.06 nog lekker qua temperatuur.