De eerste dag

Frankrijk, Pommeuse

Ja ja vanmorgen was het dan weer zo ver, we mochten weer....
Om half 5 ging de wekker, en Marc en ik hadden allbei even zoiets van, wat is er, maar al gauw waren we ons bed uit en om 5 uur reden we weg. De kindjes hebben het prima gedaan, hebben nog wel een uur of twee geslapen in de auto, en voor we het wisten scheen de zon en waren we alweer bijna bij Disney.
Om even over 10 uur kwamen we bij Disney aan, en om 11 uur hadden we meteen de eerste show te pakken.
We hebben nog twee atrakties gedaan en nog een parade bekeken.
Inmiddels was het alweer een uur of 2 en werd het tijd om naar de camping te gaan om in te checken.
Aangekomen op de camping moesten we nog heel even wachten, en toen mochten we de tent in.
We hebben een heerlijke plek, en de temperatuur is super.
Jamie en Tess waren al snel naar het zwembad en wij hebben heerlijk van de zon genoten.
Na wat relaxen was het al na 6 uur en moesten we nog eten, dus even snel de wegwerp bbq aan en een hamburgertje maken.
Na het eten wilde de kids nog even spelen, dus wij aan de afwas. Inmiddels liggen ze plat, en gaan wij ook niet al te laat slapen.

Goede morgen, hopelijk hebben jullie lekker geslapen en gaat dit dan vandaag jullie weer een hoop energie geven om alles te doen wat jullie plannen zijn. Veel plezier!!! XXXX