Vertrek

Nederland, Numansdorp

Zo, we zijn op weg, 9.00 uur voor een paar dagen ontsnappen aan de Corona sleur!
We zijn nu alweer 2 uurtjes opweg, dwars door Rotterdam gereden, en nu net Zeeland ingereden.
Even een sanitaire stop voor Tess, de zon schijnt goed, dus het wordt vast genieten.

Nu kwa over twaalf, en we zijn eigenlijk voorbij van waar we heen moeten, maar nu even naar buiten... een mooi punt gezocht om even te wandelen.
Het was op een punt waar we aan twee kanten water hadden. En wat is het heerlijk weer, het was echt een feestje om te lopen.
Op de terug weg kwamen we ook nog een fort tegen, dit was fort Rammekens, echt heel mooi.

Na anderhalf uur gelopen te hebben, weer terug naar de auto, en op naar Goes om een lekkere borrelbox op te halen.

Deze opgehaald te hebben, snel naar het Hof van Zeeland.
Om half 3 ingecheckte en hup naar het huisje, het ziet er echt mooi uit.
Een sunshower en een infrarood sauna, heerlijk.
Wij moeten nog even snel wat kleine boodschapjes doen, en de kids blijven op het park.
Terug van de boodschappen, heerlijk bij het huisje zitten lezen in het zonnetje.
Hetbis nu 17.00 uur en de zon is helaas verdwenen achter een ander huisje, dus nu zitten we lekker weer binnen.

Vanavond hebben we lekker makkelijk patatjes gegeten, en na het eten hebben we de sauna en de sunshower uitgeprobeerd.
De sauna (infrarood) was heerlijk warm. Tess was met mij gegaan, en ze moet nog veel leren over de sauna, maar ze vond het wel erg lekker.
Marc was eerst gaan douchen, en kwam na een tijdje de sauna in, Jamie ging als laatste de sauna in.
De kids vonden het wel erg lekker.

Nu heerlijk op de bank en een filmpje kijken... echt ontspannen.