Maandag 8 aug

Frankrijk, Mont-Saint-Martin

Gisteren avond was het toch wel snel koud en vochtig, we hebben het volgehouden tot ongeveer 11 uur en toen was het echt klaar.
Vanmorgen waren we rond half 9 wakker en ben ik meteen gaan sporten, het was nu nog een beetje frisjes, maar wel lekker, daarna lekker ontbeten in de zon, al waren er ook wel veel wolken, ook de temperatuur was een stukkie lager.
Om 10 uur is Tess gaan knutselen bij de kidsclub, en toen zij weer terug was, zijn we in de auto gestapt naar de Auchan net over de grens bij Frankrijk. Dit was weer een heel grote supermarkt, en een heel winkelcentrum er om heen.
Hier hebben we een uur of 2 rondgelopen en toen weer terug naar de camping gereden.
Tess wilde meteen bij de goochelaar blijven kijken en Jamie ging met Marc nog even bij de vismeren kijken.
Misschien gaan ze van de week nog wel een keer vissen.
Tess hield het uit bij de goochelaar, en net dat ik haar ging halen kwam ze aan gelopen, ze had ballonnen gekregen die in de vorm van vleugeltjes gevouwen waren, en ze was een vlindertje, zo trots.
Inmiddels stond de bbq alweer aan, maar de lucht betrok, en we twijfelde, maar bleven buiten zitten. Helaas vielen eruit eindelijk toch te veel druppels uit de lucht, dus hup de tent in met tafel en al, maar na een minuut of 10 was het weer droog, dus weer naar buiten met de tafel.
Na het eten ging Tess nog even naar het Tippy en Flora verhaal
en daarna zijn we gaan wandelen, we liepen eerst een stukkie verkeerd, maar al snel hadden we de juiste route. Het was een stukje door de bossen en door open land. Het was niet een heel mooie route maar wel ff lekker, want de zon was ook nog even gaan schijnen.
Op de camping terug gekomen, ging Jamie meteen weer spelen, en Tess ging ook snel weer naar de speeltuin.
Toen we Tess gingen halen, was Jamie bij het kampvuur aan het spelen, dit was leuk, totdat ik hem even wat wilde zeggen en een andere jongen ook wat zei.... Jamie werd weer als van ouds kwaad, en er was geen land meer met hem te bezeilen.
Dus helaas hebben we hem weer meegenomen naar de tent, en kon hij na een gesprek naar zijn bed.
Hopen op een betere dag morgen.