3e dag Terwolde

Nederland, Voorst

Vanmorgen waren we “laat” wakker, half 9.
Rustig aan op gestaan en lekker ontbeten, daarna ons klaargemaakt om weer naar Deventer te gaan, eerst nog even een beetje de stad door slenteren en dingen kijken die waar we nog geen tijd voor hadden gehad.

Heerlijk geluncht bij brownies en Downies, om daarna, met een omweg bij een strandje aan de IJssel te gaan liggen.

Het was heerlijk, de kids lekker aan de waterland, en wij even ontspannen.

Helaas ging ook nu de tijd weer veel te snel, en voor we het wisten was het 17.00 uur, dus tijd om terug te gaan naar de camping, met de eeuwige vraag, wat eten we vandaag.... eerst was het idee, om een patatje te halen, maar dat we in de supermarkt waren bedacht ik me dat ik wel een pastaatje kon maken met spinazie en zalm.
Het was niet helemaal gelukt, de saus was eigenlijk veel te dun, maar het smaakte er niet minder om.

Inmiddels was het alweer na 20.00 uur, maar de temperatuur is nog zo lekker.

De kids zijn nog even spelen, en detecten.
Inmiddels heb ik bij de hut gezelschap gekregen van een poes/kat.
Nou toen Tess het doorhad, kwam ze meteen, en nu probeert ze de kat te aaien.
Het is nu ook bijna donker, dus tijd voor Tess om naar bed te gaan.

Nog even een lekker bakje thee met zijn alle en daarna, gaat ze slapen.

En dan is het morgen alweer tijd om naar huis te gaan, veel te snel, maar wat hebben we genoten hier.