Dagje thuis

Nederland, Haarlem

Na een beetje onrustige nacht na het vreselijke nieuws gisteren, gaan vandaag weer een nieuwe dag tegemoet.
Ik ben even lekker naar de sportschool gegaan, en heb Oostenrijk even opgezocht op de spinningfiets.
Tja als je niet naar Oostenrijk kan, dan halen we Oostenrijk maar naar de sportschool.
Daarna thuis even lekker douchen en lekker relaxen.
Marc was tussen door met tess nog even naar de huisarts geweest, er zat een teek tussen haar tenen, en die kregen ze zelf niet te pakken.
Tja en dan moeten er toch boodschappen gedaan worden, dus hop op de fiets naar de Vomar.
Jamie had intussen al lekker getrainde, en kon dus de hele middag iets voor zich zelf doen, dat werd fortnite... wel een beetje te lang, maar goed het is vakantie.
Ik had een middagje in de zon geplande, maar helaas er waren wel erg veel wolken, dus na een half uurtje buiten, was het met toch te koud, en ben ik maar de strijk gaan doen.
Inmiddels was Yada (een vriendinnetje van tess) hier ook lekker aan het spelen, zij wilde blijven eten, nou ja prima, we zouden vakantieprutje (aubergine/courgette/ paprika/tomaat en gehakt met rijst) dus dat is altijd genoeg.
Helaas was ze niet zo dol op aubergine, dus die hebben we er bij haar uitgehaald.
Na het eten werd Yada opgehaald en is Tess gaan douchen en die lag voor 20.00 op bed, even lekker op tijd er in.
Marc is nog even met Jamie gaan metaaldetecten... die zijn nu net thuis 21.30uur.
Dat was dus al met al weer een lekkere dag.