De verrassingsdag

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen dan eindelijk de dag dat we als verrassing naar Disneyland gaan. De kids weten nog van niks, alleen dat we heel vroeg vertrekken.
Om half 5 in de ochtend maken we ze wakker om de auto in te gaan. We hadden afgesproken dat ze zouden gaan slapen in de auto, maar echt gelukt is dat niet. Jamie heeft echt haast niet geslapen, en Tess wel iets.
Halverwege werd Jamie niet lekker en begon hij op een parkeerplaats te spugen, alleen gal, dus even geprobeerd te eten, en dan toch maar vertellen wat we gaan doen.... Want waarschijnlijk speelt de spanning ook heel erg mee
Jamie en Tess reageerde echt wel zo als we verwacht hadden, verbaasd en heel blij. Eenmaal verteld was de spanning bij Jamie weg en voelde hij zich een stuk beter.
Nu eerst nog naar de camping, eenmaal aangekomen, mochten we nog niet de tent in, dus maar even boodschappen doen en dan weer terug, en jahoor we mochten de tent in.
Het is dit keer de Navajo geworden, en dat is even wennen, maar is erg goed te doen.
Snel alles even uitpakken, wat eten en op de camping rond kijken, ons zelf insmeren voor de zon, en dan kunnen we richting Disney.
Hopen dat het een beetje meevalt, maar het is heel warm vandaag zo'n 35 graden.
We rijden eerst naar Disney village om daar de auto te parkeren en de jaarkaarten te verzilveren. Toen dat eenmaal gedaan was weer naar de auto en dan de auto gratis parkeren op de echte parkeerplaats, en dan kan het echte feest beginnen.
Op naar BuZz lightyear.... En vandaaruit gaan Jamie en ik meteen maar even in de hyper spacemountain. Erg gaaf, alleen Jamie was wel een beetje misselijk daarna. Door de warmte is het niet te doen, om heel veel en hard te lopen, dus besluiten we rustig te lopen naar PeterPan, maar dan blijkt de stars Tour parade te komen, dus gaan we wachten. Het was inmiddels half 6 en nog heel warm.
Na de parade toch nog even richting fantasieland. Door het kasteel en via het zwaard in de steen, Jamie was nog steeds niet sterk genoeg, naar Sneeuwwitje. Er stond nagenoeg geen rij, dus hoppa. Helaas hadden wij de pech dat er iets fout ging en we toch nog moesten wachten, maar ja we stonden uit de zon.
Hierna zijn we gaan eten bij THE five guys. Een super lekkere hamburger en patat. Nog even naar Disney village en dan toch maar weer richting de tent.
We zijn kapot.
We zitten nog even een theetje te drinken en dan gaan de kids naar bed, mag ook wel om half 10. Het is nu nog een graad of 23.
Morgen eerst lekker rustig op staan en dan boodschapjes doen bij de grote supermarkt en dan weer door naar Disney...