Verrassings verjaardag

Verenigd Koninkrijk, Gravesham

We hebben allemaal redelijk geslapen. In ieder geval best wel wat uurtjes.
Marc was al wat eerder wakker dan mij, en ik was rond 8 uur wakker. De kids lagen nog heerlijk te slapen.

Die werden rond half 9 wakker.

We doen allemaal even lekker relax en gaan om een uurtje of half 11 ontbijten in de zon.
Terwijl ik zit te wachten op de kids hoor ik ineens een lang zal ze leven liedje uit de speaker komen, en daar kwamen Marc en de kids met allemaal kadootjes….
Wat een verrassing. Ze hadden bedacht dat we morgen geen tijd hadden, dus dat ze dan vandaag maar een verrassing verjaardag zouden doen.
Nou dat is dus heel goed gelukt!
En ik ben dan ook nog eens verwend!
Een nieuwe triple threat trui, foto’s voor op de muur bij de trap, nieuwe (bad)slippers van Jamie, en een heel lief armbandje van Tess.
Ik was echt helemaal verbaasd.

Na het ontbijten en opruimen, zijn we even de buurt gaan verkennen, we moesten even naar een postkantoor, de verrassings doos voor Mark Leete versturen, en vandaar uit door naar het station.
Dit was op zich een leuke wandeling, alleen het weer was wat wisselvallig… dan weer regen, dan weer zon, best veel wind.
We besloten dan ook weer terug te gaan lopen, en dan vanmiddag naar Blue water shopping mall te gaan.

Als we weer bij de caravan komen, krijgen we ook nog wat tips van Leon, dus het werd eerst supermarkt en tanken, en daarna de shopping mall.

We tanken bij ….. km en het kostte £45,69 en dat was 31ltr.

Ook controleren we de bandenspanning van de auto, want daar krijgen we steeds een melding van…
Helaas lost het niet de melding op, maar volgens Marc kan het geen kwaad.

De supermarkt was echt zo leuk, de kids keken hun ogen uit, en alles was lekker…. Zo veel keuzes aan chocolade, snoepjes en chips….
En dan nog de namen van alles.
Tess vroeg zich af wat de mensen in de winter dronken, als ze hier SPRING (lente) water drinken.🤪🤪🤪🤪

Als we de kassa gevonden hebben gaan we op weg naar Blue water.
En mijn God wat is dat groot… 12000 parkeerplaatsen… en meer dan 300 winkels.
We hebben het echt leuk gehad, veel leuke dingen en anderen dingen gezien als gewoon bij ons, niet echt wat bijzonders gekocht, maar dat hoeft ook niet.
We besloten om dan ook maar daar te eten, want ook restaurants hebben ze daar genoeg.
Het werd de Griek.
Het was even puzzelen wat we dan gingen eten, maar het was heerlijk.

Na het eten nog even een TooGoodToGo gescoord.

We reden eigenlijk naar de supermarkt waarvan we dachten dat dat de goede was, maar het bleek een andere te zijn, dus we moesten helaas een stukje omrijden, en uit eindelijk stelde de box niet heel veel voor, maar toch altijd leuk om te proberen.

Daarna bij de caravan nog even een spelletje regenwormen gedaan, en toen was het voor Tess bedtijd.
Marc en ik hebben Jamie nog even de route van morgen enig sinds uitgelegd, ook wij gaan zo slapen.

Weer niet heel laat, maar morgen om 7 uur gaat de wekker, zodat we echt een goede lange dag in London hebben.