Camping dagje

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen eerst even gesport, maar het was zwaar….wel lekker hoor, daarna was de douche ook zeer lekker.
Omdat het zondag is, zijn de winkels hier maar tot half 12 of half 1 open, en na het douchen was het al over 10 uur, dus eerst maar even boodschappen doen en daarna ontbijten.
Nou dat werd dus meer een brunch…de kids hadden de tafel gedekt, dus toen we terug kwamen konden we zo aanschuiven.
Na de brunch ging iedereen zijn eigen weg.

Zwembad, tent, bar, we waren overal op de camping.

Een heerlijke en warme middag.

Toen Marc net weer bij de tent was werden we gebeld door Daan… dit was echt klote nieuws, haar vader is overleden.
Toen we zagen dat Daan belde wisten we het eigenlijk wel al.. Frans was al een tijdje ziek, maar toch kwam het als een schok.
We waren er echt kapot van.

Maar het leven gaat door, dus ook hier….
Na het eten was het tijd voor de zwembaddisco.
Marc en ik zijn een stuk gaan wandelen, we hadden een route gezien, en hadden zoiets we gaan wel zien waar we terecht komen.
Nou het was een bospad, wat eerst steil omhoog ging en daarna wel over een mooi veld, maar het laatste stuk was eigenlijk door een opgedroogde beek bedding, niet echt heel ideaal, maar wel erg leuk.

Terug op de camping, hebben we een borrel op Frans gedronken!
Nu is het bijna half 12 en nog steeds 26 graden…

Ps de kids hebben onze verrassing geraden… tenminste Tess die ging vragen stellen, en ineens zegt ze… gaan we naar Disney…
Toen kon ik niet nee zeggen… aan de ene kant wel fijn, maar ook wel weer jammer.
Maaaaaar ze vonden het wel een super verrassing!