Zondag

Nederland, Haarlem

Het was me wel weer een dagje vandaag.
Eerst heerlijk relax wakker geworden, en niet zo achterlijk vroeg als gisteren. Daarna heerlijk ontbeten, wat we eigenlijk buiten zouden doen, maar helaas ging het regenen. Dus dat werd gewoon binnen. Toen we klaar waren met ontbijten, was het weer droog en konden we aan ons oorspronkelijke plan beginnen.

De achtertuin… nou dat was echt een hoop werk, maar ook deze is weer ontzettend opgeknapt, wel moeten er nog wat planten komen om de boel nog wat op te fleuren, dus van de week nog maar even naar het tuincentrum.

Om een uur of 3 waren we klaar, en konden we meteen nog even de 3x3 mannen basketbal op de Olympische spelen kijken.
Ze wonnen, altijd leuk.

We wilde eigenlijk even naar Zandvoort gaan fietsen, maar er werd ook onweer en regen voorspeld…. Tja, dan toch maar even Dirk bellen of ze er zijn, want om nou voor niks te fietsen…
Nou ze waren er wel, maar moesten wel weg, dus we hebben besloten om het niet te doen.

Dan maar even boodschappen doen voor het eten van vanavond.
Inmiddels waren de kids aan het gamen, dus ben ik, meteen maar even door gegaan met het dagelijkse leven, namelijk de strijk….
Toen ik kaar was, was het eten ook bijna klaar, dus dat was lekker.

Het regent inmiddels best wel, maar niet zo als dat ze voorspeld hadden.

Na het eten, gaan we toch maar even onze 4e etappe van de avond4daagse lopen, want het was inmiddels weer droog.
Het was een leuke, warme wandeling, thuis gekomen allemaal lekker het zweet van vandaag er afgedouched, en dan nog even lekker een serie kijken.