Laatste dag Terwolde

Nederland, Haarlem

Vandaag is het alweer de laatste dag van onze dagen in Terwolde.
We moesten om 10 uur de hut uit zijn, dus om 8 uur was het wel tijd om uit bed te gaan. Het scheelde dat ik vannacht niet zo heel goed geslapen had, doordat er een vlieg steeds op me zat en me irriteerde, dus eigenlijk was ik vanaf 6 uur al wel een beetje wakker.

Het inpakken ging voorspoedig, alleen zat de auto nu door de stoelen een stuk voller.

We zouden eerst even een stukje rijden om bij een zwembad te komen, nou dat ging wel.
Onderweg even gestopt, omdat we het favo winkeltje van Evelien tegen kwamen, ze had ons gevraagd iets mee te nemen daar vandaan, maar voordat we gingen hadden we al gehoord dat de winkel echt zou zijn, dus eigenlijk hadden we er helemaal niet meer aan gedacht, totdat we langs de “Schotse ruit” reden, en ik riep, hé dat is dat winkeltje van Evelien!!!
Grappig.

Daarna door gereden naar een buitenbad in Gorssel, het was allemaal een beetje oudbollig, maar heerlijk, zoveel ruimte en zo gemoedelijk!
De kids hebben heerlijk gezwommen, en wij heerlijk relaxed gelegen/ gezeten.

Zo rond half 4 zijn we gaan rijden, nog wel even het een en ander iets anders gelegd in de auto, zodat de kids lekkerder zaten.

Het was super warm in de auto, ook met de airco aan.

Tegen half 6 waren we eigenlijk wel toe aan iets eetbaars, dus dachten we halen bij La Place iets lekker, ze hebben normaal altijd erg lekkere broodjes...
Nou deze La Place had dus bijna niks en we werden ook niet te woord gestaan...dus dan maar even een snel burgertje bij de Mac ernaast, en thuis zien we wel weer verder.

Om18.15 waren we weer thuis, snel de auto uitgeladen, zodat Marc samen met Jamie deze meteen terug kon brengen.
Tess en ik hebben hier alles op geruimd, en doordat Tess mij zou goed hielp, heb ik meteen even alle bedden verschoond, zodat we straks fris gedouchte, heerlijk in een schoon fris bedje komen.

Daarna heeft Tess nog heel even in ons eigen zwembad gezommen, hebben we nog even wat gegeten, en is iedereen lekker fris.
Inmiddels is het bijna half 11 en we zitten nog heerlijk buiten, het is nog 26 graden.

Tess ligt op bed, de was hangt, dus nu is het tijd voor een Deventer likorette, genaamd: LEKKERDING.
Dus ik zeg proost!

Nog twee dagen thuis vakantie, en dan it het er voor Marc en mij weer op, de kids hebben nog een week, en volgens de voorspellingen een heel warme week.