Parc zoologique de Paris en disney

Frankrijk, Pommeuse

Vandaag staat de dierentuin op het programma.... Het is de dierentuin die we ongeveer 7 jaar geleden voor het eerst wilde doen, maar toen was hij in een heel grote verbouwing. De dierentuin is totaal 6 jaar dicht geweest en nu weer 3 jaar open,
Dat was wel te zien, alles nog mooi en erg ruim opgezet, echt super! Veel beesten die je bij ons niet zomaar ziet, zoals een witte neushoorn en een Puma. Na de dierentuin rijden we naar Disney-village om alvast de winkeltjes te bekijken. Zo kunnen de kids kijken wat ze eventueel willen kopen van hun centjes.
Inmiddels was het al etenstijd en zijn we bij de 5Guys een hamburger gaan eten. We zijn daar in het weekend in juni geweest, en dat was zo super lekker, dat de kinderen daar nog een keer wilde eten, dus dat hebben we gedaan.
Toen toch maar even nog het park in, om een rondje met de trein te maken. In het park gekomen blijkt dat het treintje helemaal niet rijdt.... Wat dan, nou ja Jamie en Marc willen in pirates en Tess wil op de foto met Katrien. Dan moeten we eerst een fotopass kopen, zodat we de gemaakte foto's online hebben. Deze zou 10 dagen geldig zijn was ons verteld, das dat komt goed uit. Bij het kopen bleek dat wij met ons jaarkaart recht hadden op een andere fotopass die een jaar geldig is. Nou ja dat komt wel goed. Dus wij in de rij voor Katrien en Marc en Jamie op naar de piraten.
De foto's zijn erg leuk geworden, en de jongens hebben het ook erg leuk gehad. Toen Tess en ik nog stonden we te wachten op hun, en liepen we een winkeltje in, en het eerste wat is zag, was een baymax knuffel. Ja die konden we niet laten liggen.
Toen maar weer naar de camping zodat de kids nog een beetje op tijd op hun bed liggen. Ze slapen wel lang, tot een uurtje of 9 dus dat is wel netjes.
Nu zijn we nog even een koppie thee aan het drinken en daarna gaan ze plat, voor morgen weer een camping dagje. En op verzoek van Marc nog even het weer van vandaag: zon en wolken en veel wind, de temperatuur was lekker warm 27 graden.
( dit is eigenlijk alle dagen al zo, niet echt in de zon lig weer, maar wel goede temperatuur, met bewolking en af en toe zon

yeah het weer staat erbij 🤣